י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"איזה קהל גדול ועצום"

טיש משותף: הרבי עם המשקפיים הכהים כבש את ויז'ניץ

הרבי מויז'ניץ קאיימשא לייק, הגיע לאחר עשרות שנים לחצר חסידות ויז'ניץ בבני ברק, שם למד לפני ארבעים וחמש שנה ונדהם מהציבור הגדול, מה אמר בדבריו ומתי לבש גם האדמו"ר מויז'ניץ משקפיים כהים • סיקור ותיעוד

טיש משותף: הרבי עם המשקפיים הכהים כבש את ויז'ניץ
הרבי מויז'ניץ קאיימשא לייק בויז'ניץ צילום: שוקי לרר

התרגשות גדולה נרשמה אתמול (שני) בעת טיש 'ט"ו בשבט' שנערך בחצר חסידות ויז'ניץ, עם הופעתו של האדמו"ר מויז'ניץ קאיימשא לייק לראשונה בטיש של בן דודו האדמו"ר מויז'ניץ. 

ביקורו של הרבי הנסתר המתנגד לתמונות ואף החל להרכיב משקפיים עם עדשות כהות, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', עורר התרגשות גדולה, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי היה אמור להגיע בשעה יותר מוקדמת, אך עקב שטיסתו מבריסל בוטלה בעקבות הסופה באירופה, נאלץ הרבי לקחת טיסה אחרת והגיע בשעת ערב לטיש.

לאחר "לחיים" שאמר לכל הקהל נשא האדמו"ר מויז'ניץ קאיימשא לייק, דברים ואמר שהוא חייב להביע את ההתרגשות שלו, לאחר שלמד בויז'ניץ אצל דודו הרבי ה'ישועות משה' זצ"ל, לפני 45 שנה, "אז" אמר הרבי "לא היה רבע מהקהל שנמצאים פה. ובלי העין הרע, איזה קהל גדול ועצום, שמי היה מאמין אז שככה יתרבה פה הקהל, וזה מאוד מרגש אותי".

"וכמובן, אפשר לרמז, אילן במה אברכך, האילנות של סבנו מויז'ניץ שהכניסו פה, פירותיך מתוקים, שרואים כזה קהל חשוב, עם ה"חסידישע צורה", כמו שרצו סבנו שייראו חסידי ויז'ניץ בכל הדורות, ואפשר גם לרמוז,"צלך נאה" זה מרמז על המנהיג שמשרה את הצל לפירות, וזה הרבי פה, שמנהיג את העדה הקדושה ביד רמה, ביחד עם כלל המוסדות בכל ארה"ק", ובירך את הרבי, שיאריך ימים על ממלכתו רבות בשנים.

לאחר מכן טעם ממגש הקוגל הוא והרבי ביחד. הרבי מויז'ניץ אמר את התורה עם משקפיים כהים, עקב בעיות בעיניו וטיפול שעבר באחרונה.

הערב נערכת בחצר החסידות שמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר מויז'ניץ קאיימשא לייק בבית המדרש הגדול בבני ברק. 

 

ויז'ניץ קאמיישא לייק משקפי שמש ט"ו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד