י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לבדוק את השחיתות ברשות"

‏אבו מאזן: "טראמפ לא כזה; לא יודע מי נתן לו עצות מתועבות"

אבו מאזן קורא למועצת הביטחון לשלוח וועדה שתבדוק את השחיתות ברשות והיא תראה שהרשות נקייה משחיתות • לדבריו, "אנחנו אחת המדינות שנלחמות יותר בשחיתות, המדינה הזאת תהיה נקייה משחיתות"

‏אבו מאזן: "טראמפ לא כזה; לא יודע מי נתן לו עצות מתועבות"
הדס פרוש, פלאש 90

אבו מאזן קורא למועצת הביטחון לשלוח וועדה שתבדוק את השחיתות ברשות והיא תראה שהרשות נקייה משחיתות.

‏מחמוד עבאס באו"ם: אנחנו אחת המדינות שנלחמות יותר בשחיתות. המדינה הזאת תהיה נקייה משחיתות. משתפת נשים וצעירים. מחנכת לשפת השלום. אנחנו אומרים להם: רוצים שלום, לא אלימות ולא טרור. אנחנו מגנים את הטרור בכל מקום שהוא בעולם. אנחנו חתומים על פרוטוקולים למאבק בטרור"

‏"אני מציע לערוך ועידת שלום בינלאומית. לא נקבל את ארה"ב כמתווכת לבדה. אנו קוראים לקהילה הבינלאומית להפעיל לחץ על ישראל להפסיק את הבנייה בהתנחלויות, את הרס האדמות. ברגע היסטורי זה אני מושיט ידי מחדש לשלום. עם כל מנהיג ישראלי שיבוא."

‏"מספיק שירושלים אינה בירת המדינה הפלסטינית בשביל שנדחה את התוכנית. היא שמה קץ לשאלת הפליטות הפלסטינית, היא תשים קץ לכל הבסיס לתכנית שלום. משמעותה דחייה של כל ההסכמים וההתחייבויות הקודמות להקים שתי מדינות בגבולות 1967. התכנית הזו לא תביא שלום או יציבות לאזור"

‏"אסור ש"עסקת המאה" או כל חלק ממנה יהיו בסיס למו"מ. יו"ר הרשות הפלסטינית הציג באו"ם את מפת התכנית של ממשל טראמפ ואמר כי "היא כמו גבינה שוויצרית מחוררת" את הדברים הביא העיתונאי יוני בן מנחם.

‏"אנחנו מאמינים בדמוקרטיה, ערכנו שלושה מערכות בחירות. פעם אחרונה ישראל מנעה בחירות כי סירבה לקיימן בי-ם"

‏בנאומו במועצת הביטחון אבו מאזן לא חזר על הצהרותיו שאין עוד קשר עם ישראל ולא מחויבים להסכמים. להיפך אמר: "אנו מחויבים להסכם אוסלו על כל סעיפיו". כך מדווח גל ברגר.

אבו מאזן או"ם הרשות הפלסטינית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד