י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עדיין לא חלחל לשטח?

בניגוד לדברי בכיר חמאס, עשרות בלונים שוגרו לישראל

78 צרורות בלונים שהופרחו היום מרצועת עזה, הגיעו לשטח ישראל עם פריטים חשודים, כ-25 מהם התפוצצו באוויר מעל יישובי עוטף עזה, זאת בניגוד להצהרת בכיר חמאס כי בתיווך מצרי הפרחת הבלונים תיפסק

בניגוד לדברי בכיר חמאס, עשרות בלונים שוגרו לישראל
בתוך בית העלמין. הבלונים שאותרו צילום: דוברות המשטרה

טרור הבלונים ייפסק? מקור ביטחוני בארגון חמאס, מסר הבוקר (שלישי) לכתב אתר החדשות אל-קודס בעזה, כי על פי החלטת ההנהגה ברצועה, ולאחר הפגישה אתמול עם המצרים, הוחלט על הפסקת שיגורי בלוני הנפץ והתבערה לשטחי ישראל.

78 צרורות בלונים שהופרחו היום מרצועת עזה, הגיעו לשטח ישראל עם פריטים חשודים, כ-25 מהם התפוצצו באוויר מעל יישובי עוטף עזה - כך עולה מנתוני "חדשות ביטחון שדה".

מהנתונים שפורסמו, עולה כי שמונה בלוני נפץ, הגיע לערים בדרום והתפוצצו מעל ראשי התושבים. בנוסף, חבלנים טיפלו לפני זמן קצר בצרור בלונים הנושא פריט חשוד בשטח חקלאי סמוך ליישוב במועצה אזורית שער הנגב.

המקור הביטחוני בחמאס אמר עוד, כי ההוראות להפסקת טרור הבלונים ירד לפעילים האחראים בשטח כבר הבוקר. על פי אותו מקור, ההפרחות ככל הנראה יילכו וייפחתו עד שעות הערב, אז ייפסקו לחלוטין.

על פי דיווח זה, ניתן להניח כי חמאס אכן מורתע מישראל ומפחד למתוח את החבל יותר ממה שהוא כרגע. כמו כן, אפשר לראות, איך חמאס מזלזל לחלוטין בתושבי רצועת עזה, ולא מגבה אותם, כפי שהבטיח.

בחדשות ביטחון שדה דווח כי חמאס נמצא בלחץ מאוד חזק מהמצרים שנכנסו אתמול (שני) לרצועה, בשליחות ישראל, להעביר מסר ברור לחמאס: "או הסדרה או מלחמה, הבחירה בידכם".

בלון נפץ חמאס טרור הבלונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד