י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מפחיד לחשוב שהיה ראש ממשלה"

אולמרט ואבו מאזן נפגשו: בימין תוקפים בחריפות - גנץ שותק

"אני מוכן לחדש את המו"מ מהמקום שהפסקנו עם אולמרט", כך מצהיר אבו מאזן במסיבת עיתונאים לצד ראה"מ לשעבר, שאמר: "הפרטנר שמייצג את הפלסטינים זה אבו מאזן" | בימין תוקפים: "מפחיד לחשוב שאולמרט היה ראש ממשלה. מפחיד לדעת מה הוא נתן אז לאבו מאזן"

אולמרט ואבו מאזן נפגשו: בימין תוקפים בחריפות - גנץ שותק
אבו מאזן / אהוד אולמרט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"נפגשתי עם אולמרט, אנחנו בקשר. תמיד היינו קרובים לפתרון אבל זה לא קרה. אני מוכן לחדש את המשא ומתן מהמקום שהפסקנו עם אולמרט". כך אמר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במסיבת עיתונאים עם אהוד אולמרט בניו יורק. 

‏‎‎אבו מאזן הוסיף ואמר כי "השלום לא יכול להתרחש בסיפוח או בלקבוע את הדעה שלך על מישהו אחר. צריך שלשני הצדדים יהיה רצון לחיות ביחד. לא משנה מה יהיה - לא נלך בדרכי האלימות והטרור"

‏‎‎ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט, אמר במסיבת העיתונאים: "שאלו אותי רבות למה לשתף פעולה עם עבאס? תוכנית טראמפ מטרתה לעשות שלום בין ישראל לפלסטינים, אז אנו צריכים לדון איתם. הפרטנר היחיד שמייצג את הפלסטינים והראה כי הוא מוכן לדון ואיתו נוכל להגיע להסכם הוא אבו מאזן".

לדבריו, "תוכנית טראמפ יוצאת מתוך ההנחה של שתי מדינות. לכן אם זהו תנאי שמקובל על כל הצדדים, אז יש נתיב שיש לדון בו. השותף של ישראל למו"מ צריך להיות מחמוד עבאס. מי יהיה בצד הישראלי, נדע מאוחר יותר השנה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב ואמר הערב כי "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי, ואחמד טיבי יעשה כל מה שיגיד לו אבו מאזן שנפגש עכשיו עם יועצו וחברו הקרוב של גנץ - אהוד אולמרט. זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל. גנץ נכנע לכל תכתיב של הרשימה המשותפת - הוא לא יכול להיות ראש ממשלת ישראל!".

במפלגת 'ימינה' הגיבו לפגישת אולמרט אבו-מאזן ואמרו: "העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ, שכבר הסכים לוותר על הכותל, מכשיר היום את הקרקע למו"מ העתידי שינהל גנץ להקמת מדינת טרור פלסטינית. רק ימינה חזקה תביא להקמת ממשלת ימין, תדאג להחלת ריבונות ותמנע הקמת מדינת טרור פלסטינית שבירתה אבו דיס שבירושלים".

השר יריב לוין מ'הליכוד' מגיב להצהרת אולמרט-אבו מאזן ואומר כי "מפחיד. מפחיד לחשוב שאהוד אולמרט היה ראש ממשלה. מפחיד לדעת מה הוא נתן אז לאבו מאזן - את העיר העתיקה, אזרחות להמוני פלסטינים שיוכנסו לישראל ומה עוד?".

"אהוד אולמרט איבד כבר מזמן כל כבוד עצמי וכל שיקול דעת הגיוני. וכן, הוא תומך בגנץ. מפחיד לחשוב שנתעורר למחרת הבחירות עם מהדורה חדשה של אולמרט - בני גנץ".

"גנץ שתלוי באחמד טיבי להרכבת ממשלה, נשען על מרץ, מקבל עצות מאולמרט ומתרפס בפני אבו מאזן. ב-2/3 אנחנו לא נותנים לאף אחד להישאר בבית. יוצאים ומצביעים מחל- לממשלה לאומית חזקה ועוצמתית בהנהגת בנימין נתניהו. כדי שאנחנו נוביל את ישראל. כדי שישראל לא תובל על ידי אבו מאזן", כך לוין.

בתגובה למסיבת העיתונאים המשותפת שקיים אולמרט עם אבו מאזן, נמסר מ'עוצמה יהודית': "הלך הזרזיר אצל העורב. לאהוד אולמרט אין בושה לשתף פעולה עם הגרוע שבאויבי ישראל, מכחיש השואה אבו מאזן. אך זה לא מפתיע: הוא כבר זכור כמי שהיה מוכן למסור לאבו מאזן שטחים עצומים ולהפוך את מדינת ישראל כולה לעוטף של מדינת טרור. היה טוב אם אולמרט היה נשאר מאחורי סורג ובריח ולא גורם נזק למדינת ישראל כפי שעושה עכשיו".

אהוד אולמרט אבו מאזן תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד