י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ההחלטה תתקבל בקרוב

ועדת השמות הירושלמית דנה בסערת 'הר נוף'

לאחר שסערו הרוחות בשכונת הר נוף, סביב הכוונה לשנות את שמה לזכרם של גדולי התורה וההוראה הגר"ע יוסף והגרי"ש אלישיב זצ"ל, וועדת השמות התכנסה היום והאזינה לתריסר מתנגדים שהציגו את נימוקיהם. ראש העיר היושב בראש הוועדה הבטיח לפרסם החלטה בימים הקרובים

ועדת השמות הירושלמית דנה בסערת 'הר נוף'
משה ליאון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

היום (שלישי) התכנסה וועדת השמות בעיריית ירושלים, בראשות ראש העיר, משה ליאון. הוועדה דנה בשינוי שם שכונת הר נוף על שמם של שני גדולי התורה שפעלו בירושלים בעשורים האחרונים - מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל ומרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל.

במהלך הדיון נשמעו 12 תושבים שביקשו להופיע בפני הוועדה ולהביע את דעתם על שינוי השם. לדיון הגיעו גם נציגי המנהל הקהילתי שערך בשבועות האחרונים מהלך של שיתוף ציבור רחב היקף והשמיע את הקולות המגוונים של תושבי השכונה.

הוועדה שמעה בקשב רב ובתשומת לב את כל התושבים וקיימה דיון יסודי בסוגיה. ראש העיר, משה ליאון, המכהן כיו"ר הוועדה, ביקש שהות על מנת לשקול את הדברים.

לדבריו, "שמענו את הרצון העז של תושבי השכונה להנציח כראוי את שמם של גדולי התורה. הקשבנו בקשב רב גם להתייחסות אנשי המנהל הקהילתי שהביאו מספר הצעות שמביאות בחשבון את הקולות המגוונים של תושבי השכונה מחד ואת הנצחת גדולי התורה מאידך. אני בטוח שההחלטה שתתקבל בימים הקרובים תכבד את ירושלים, את מנהיגיה הרוחניים, את שכונת הר נוף וכמובן את קולות תושביה".

ועדת השמות שכונת הר נוף משה ליאון שינוי השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד