י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מקומם

צפו: החלמאות של הרמזורים בצומת העמוס בבני ברק

תיעוד וידאו ששיגר ל'בחדרי חרדים' אחד הגולשים, תושב בני ברק, מציג תכנון לקוי של צומת רמזורים מרכזי ביציאה מהעיר החרדית, מה שגורם לפקקי ענק מידי יום על ציר השומר-ז'בוטינסקי • ראש עיריית בני ברק: העניין בטיפולי - אמשיך להציף את הבעיה מול נת"ע • צפו בתיעוד

צפו: החלמאות של הרמזורים בצומת העמוס בבני ברק
התכנון הלקוי של מערכת הרמזורים צילום: בחדרי חרדים

מי שנסע ביומיים האחרונים בבני ברק, במיוחד ברחוב השומר לכיוון ז'בוטינסקי, נתקע בפקקים כבדים ולכאורה ישנו פתרון פשוט שמתכנני הרמזורים פשוט לא שמו לב אליו.

היציאה מבני ברק בצומת הרחובות ז'בוטינסקי - השומר בבני ברק, מתפצלת, ניתן לצאת ישר מהשומר פינת ז'בוטינסקי, וישנה בשנים האחרונות, יציאה נוספת מרחוב לוי יצחק, רחוב צר בעל נתיב אחד לעבר ז'בוטינסקי לכיוון פתח תקווה - יציאה זו נועדה לפתור את הפקקים שנוצרים ברחוב השומר ליוצאים מהעיר.

אולם תיעוד וידאו ששיגר ל'בחדרי חרדים' אחד הגולשים, תושב בני ברק, מציג תכנון לקוי של צומת רמזורים הזה, כך שבעוד הכביש פנוי כמה דקות מרכבים שאינם נוסעים משום כיוון שהוא - הרמזור הינו אדום, וגם כאשר הרמזור עובר לירוק, הוא מתחלף במהירות תוך כמה שניות, כך שרק 4-5 רכבים מספיקים לצאת.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מסר ל'בחדרי חרדים' כי הוא מודע לבעיה וכי מיד היוודעה הוא נכנס לעובי הקורה מול חברת נת"ע. ראש העיר צפה גם בתיעוד של 'בחדרי' והבטיח שבכוונתו לסייר במקום, לבחון את המקרה מקרוב ולהציף את הבעיה מול חברת נת"ע, שלדבריו היא שאחראית על מערכת הרמזורים ולא עיריית בני ברק.

תקלת רמזורים עיריית בני ברק רחוב ז'בוטינסקי נת"ע עבודות הרכבת הקלה הרכבת הקלה בגוש דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד