י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ליצמן כבר לא פופולרי?

הסקר בדק: את מי רוצים האזרחים כשר הבריאות

שבועיים וחצי לבחירות פורסם אמש סקר שבדק, מבין האישים המעוניינים בתיק הבריאות בממשלה הבאה, מי מהם מוביל לתפקיד בקרב אזרחי ישראל | המובילה היא חברת הכנסת אורלי לוי יו"ר 'גשר' - ליצמן אחרון

הסקר בדק: את מי רוצים האזרחים כשר הבריאות
יעקב ליצמן צילום: אהרן קרון, פלאש 90

ברקע הקמפיין בנושא 'קריסת מערכת הבריאות', שהעלו בימים האחרונים 'כחול לבן', 'ישראל ביתנו' ו'העבודה-מרצ-גשר', ערך מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עבור התכנית 'לפני החדשות' ב'ערוץ 13'.

מן הסקר עולה כי מי שסומנה על ידי מפלגת 'העבודה-גשר-מרצ' כשרת הבריאות הבאה, ח"כ אורלי לוי אבקסיס מובילה בדעת הציבור לתפקיד שרת הבריאות.

הסקר, שפורסם במהלך ראיון עם יו"ר 'גשר' ח"כ אורלי לוי אבקסיס, בתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל ב'ערוץ 13', מצביע על הובלה של לוי אבקסיס לתפקיד שרת הבריאות בממשלה הבאה.

הנתונים שהובאו בסקר ששאל "מי לדעתכם יכול להיות שר הבריאות הטוב ביותר?":
אורלי לוי אבקסיס – 30.7%
ליאוניד אידלמן – 25.2%
יעקב ליצמן – 22.1%
לא יודע – 22.1%

נזכיר כי בימים האחרונים הודיע יו"ר כחול לבן בני גנץ על חשיפת תיק 5,000 של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהוא מכוון למספר 5,000 החולים שמתים לדבריו מדי שנה בעקבות התפקוד הלקוי של בתי החולים, כשהוא מפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה בעשור האחרון - בנימין נתניהו, שכיהן עד לא מזמן גם כשר הבריאות מעל סגן השר ליצמן.

גם ב'ישראל ביתנו' רכבו על הגל אולם כמובן בכיוון חרדי. כאשר הם מזהיריםן את אזרחי ישראל מפני הגעה לבתי החולים ושואלים לבסוף, את מי תרצו כשר הבריאות רב - יעקב ליצמן, או רופא - יו"ר ההסתדרות הרפואית ליאוניד אידלמן, מועמד 'ישראל ביתנו' לתפקיד.

שר הבריאות יעקב ליצמן אורלי לוי אבוקסיס ליאוניד אידלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד