י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

במינימום אי ודאות: שני משקיעים יזכו להכפלת הרווחים

בסדנו תקיים בשבוע הבא כנס משקיעים מצומצם ומרתון מכירות מהיר למעוניינים להשקיע בפרויקט אותו היא יוזמת בפלטבוש שבברוקלין ניו־יורק • בין המשתתפים שיבחרו להשקיע בפרויקט תיערך הגרלה ושניים מהם יזכו להכפלת התשואה המובטחת בשנת ההשקעה הראשונה • היקף הגיוס עומד על כ־5.5 מיליוני שקלים בלבד, מספר יחידות ההשקעה מוגבל

במינימום אי ודאות: שני משקיעים יזכו להכפלת הרווחים
פלאטבוש צילום: שאטרסטוק

'בסדנו', קבוצת ההשקעות הישראלית-אמריקאית מירושלים, תקיים בשבוע הבא מרתון מכירות למעוניינים להצטרף להשקעה בפרויקט שהיא יוזמת בפלטבוש. פרויקט בעל תשואה קבועה וידועה מראש ואופציה לתשואה נוספת במקרה של מכירת הנכס.

המבנה נמצא במרכז פלטבוש, שכונה בה קיים ביקוש קשיח הן של שוכרים והן של רוכשים. מחירי הנכסים באזור בו נמצא הנכס עולים באופן רציף. זהו מבנה עם שוכר קבוע ויציב. כאילו לא די בכך, למבנה זכויות בנייה נוספות אשר עשויות לייצר לו בעתיד אפ־סייד (פוטנציאל עליית ערך) שייתכן כי יביא רווח גבוה במיוחד למשקיעים. זאת כמובן נוסף על התשואה הקבועה.

יום המכירות יתקיים ביום רביעי כ"ד שבט הבא עלינו לטובה, ה־19 בפברואר למניינם במשרדי 'בסדנו' בהר חוצבים ירושלים. לנוחות המעוניינים, כנס המשקיעים יחל אחרי יום העבודה, בשעה שבע בערב (19:00) ובמקום יתקיים כאמור, מרתון מכירות בו יוכלו המשתתפים לקבל תשובה לכל שאלה מפי אנשי המקצוע שיהיו במקום. בקבוצת בסדנו ציינו במיוחד את הבהירות בהצעת ההשקעה הזו, ואמרו:

"בדרך כלל, השקעה, כל השקעה, נושאת בחובה לא מעט אי וודאות כפי שניתן לראות בתשקיף הנלווה לה. בהצעת ההשקעה הזו צומצמו רכיבי אי הוודאות למינימום שבמינימום. ההוצאות כולן מגולמות בתוך סכום הגיוס, התשואה ידועה וברורה וכך גם משך זמן ההשקעה. הנעלם המשמעותי היחידי הוא למעשה הבונוס שהמשקיעים יקבלו אם יוחלט למכור את הנכס בטווח הקצר אחרי השבחתו".

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? התקשרו 072-371-3478 

בסדנו פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד