י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מעקב במשך מספר שבועות

עורכת דין נעצרה לאחר שע"פ החשד הבריחה סמים לכלא

עורכת דין פלילית הופללה. אחרי מעקב שנמשך כמה שבועות, התגלה כי היא מחדירה סמים לאסיר אותו היא מייצגת | בתום הביקור האחרון, האסיר נקרא לביצוע חיפוש גופני, הוא התרעם על כך בפני הסוהרים ובלשי יחידת דרור וניסה להתנגד לחיפוש

עורכת דין נעצרה לאחר שע"פ החשד הבריחה סמים לכלא
כלא צבאי צילום: אתר מיטב

בתום פעילות סמויה שהתנהלה במשך מספר שבועות, עצרו הבוקר (רביעי) בלשי יחידת דרור של שירות בתי הסוהר, עורכת דין במהלך ניסיון להבריח סמים לתוך בית סוהר רימונים.

מידע מודיעיני שהתקבל הביא את חטיבת המודיעין ואת בלשי יחידת דרור של שב"ס לפתוח בפעילות מודיעין סמויה שנמשכה מספר שבועות. במהלך הפעילות, בוצע מעקב סמוי אחר עורכת דין שהגיעה לבקר אסיר פלילי במסוף הביקורים של בית סוהר רימונים.

על פי החשד, עורכת הדין העבירה חבילה חשודה לאסיר וזה הסליק אותה בבגדיו. בתום הביקור, נקרא האסיר לביצוע חיפוש גופני, הוא התרעם על כך בפני הסוהרים ובלשי יחידת דרור וניסה להתנגד לחיפוש.

צילום: דוברות שב"ס

הסוהרים השתלטו על האסיר ומצאו על גופו שתי חבילות המכילות סמים במשקל 56.4 גרם. עורכת הדין והאסיר נעצרו במקום, והובאו להמשך טיפול חקירות משטרה בתחנת שדות.

בשב"ס אומרים כי ישנם ניסיונות החדרת סמים ואמצעים אסורים לאסירים בדרכים מתוחכמות, בניסיון להערים על סוהרי שב"ס. "קציני המודיעין, בלשי יחידת דרור וסוהרי שב"ס ימשיכו לבצע פעולות מעקב וסיכול, בגלוי ובאופן סמוי למניעת פשיעה בבתי הסוהר ולשמירה על ביטחונם האישי של תושבי מדינת ישראל".

הברחת סמים עורכת דין כלא רימונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד