י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שקרן דו-פרצופי

הרשת הפרו-ישראלית התערבה והציוץ האנטישמי הוסר

הרשת הפרו-ישראלית 'DigiTell' של המשרד לנושאים אסטרטגיים התערבה ותוך מספר שעות הוסר הציוץ האנטישמי של פת"ח 

הרשת הפרו-ישראלית התערבה והציוץ האנטישמי הוסר
הציוץ האנטישמי צילום: צילום מסך

השר לנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, הגיב אתמול בטוויטר לצביעות שהפגין ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בנאומו במועצת הביטחון של האו"ם. בהתייחס לקריקטורה אנטישמית שעלתה אתמול בעמוד הטוויטר של הפת"ח, מפלגתו של אבו מאזן, ציין השר ארדן כי "בזמן שמכחיש השואה אבו מאזן טען שהוא מעוניין בשלום באו"ם, תראו מה העלו במפלגה שלו. השנאה שלו כלפי יהודים היא תזכורת מבחילה לאיזה שקרן דו-פרצופי הוא".

בעקבות הציוץ, חברי הרשת הפרו-ישראלית "DigiTell", שהוקמה על ידי המשרד לנושאים אסטרטגיים, נכנסו לפעולה. הםשיתפו את הדברים ודיווחו על הקריקטורה האנטישמית, ותוך שעות ספורות הוסר הציוץ מטוויטר.

צחי גבריאלי, מנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים: "הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לבסיס להפצת תכנים אנטישמיים ואנטי ישראליים. הקמנו את רשת DigiTell בדיוק לשם כך - רשת אופרטיבית מ-20 מדינות הנותנת מענה בזמן אמת לשיח שקרי, הסתה וליבוי השנאה נגד ישראל. הסרת הקריקטורה היא עוד הצלחה של הרשת ומוכיחה את חשיבותה למדינת ישראל ולעם היהודי".

רשת DigiTell שהוקמה לפני כשלוש שנים, מורכבת מכ-100 מנהלי ניו מדיה פרו-ישראליים מ-20 מדינות ועם למעלה מ-15 מיליון עוקבים במצטבר. מאז הקמתה, הרשת הובילה קמפיינים פרו-ישראליים רבים, ביניהם קמפיין נגד החרמת האירוויזיון, Israel Under Fire, Free Gaza from Hamas, No Way to Treat a Child ועוד.

גלעד ארדן אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד