י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פגיעה קשה או מסע ציד?

שיטה לא מוכרת: המטפלת החרדית נעצרה

מטפלת אלטרנטיבית חרדית מאזור השומרון, נעצרה היום בחשד שפגעה בקטינים בהם טיפלה. פרקליטה ל'בחדרי': "רופאים שנחשפו לתוצאות הטובות, היו פעורי פה. מדובר במסע ציד"

שיטה לא מוכרת: המטפלת החרדית נעצרה
אילוסטרציה צילום: pixabay

חרדית תושבת מועצה מקומית בשומרון, נעצרה הבוקר בתום חקירה ממושכת, בחשד שפגעה בקטינים בהם טיפלה.

מדובר בחקירה שמתנהלת מזה כשנה במשטרה, נגד אשה כבת 45, בחשד לפגיעה בקטינים חסרי ישע. האשה נעצרה הבוקר בחשד ששיווקה את עצמה כבעלת יכולות טיפול וריפוי, ועל פי החשד בעת שטיפלה בילדים מכל רחבי הארץ פגעה בהם.

עו"ד רועי בראונר, פרקליטה, מספר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בגננת וותיקה ואשר לה שיטות טיפול לסייע לילדים מיוחדים בבעיות כאלה ואחרות כדי להתפתח ולהתקדם. "הורים רבים מאוד מרוצים מהחינוך והטיפול שהילדים קיבלו בגן, וגם רופאים שנחשפו לתוצאות הטובות, היו פעורי פה" אומר פרקליטה.

לדבריו, רופא בכיר איתו שוחח, סיפר כי שפעם מהתקדמות הילדים. מדובר בילדים עם בעיות מוטוריות קשות, שלאחר שבוצע בהם הטיפול - חלה בהם התפתחות בלתי מוסברת. "הוא לא יודע להסביר זאת בבחינה מדעית, אך עובדתית חלה התקדמות ושיפור".

"מדובר במסע ציד שנמשך מזה כשנה, במהלכו היא נעצרה ושוחררה, בהמשך נחקרה שוב. המשטרה מפעילה אמצעי חקירה בלתי שגרתיים לגבי מרשתי, כך למשל היא עצרה את אחת הסייעות שלה ואת אמא שלה, כדי להפעיל לחץ על הסייעת, שתפליל את החשודה".

עורך הדין אומר, כי "הגברת לא עשתה שום דבר אסור על פי חוק, יש פער גדול בין מה שהמשטרה טוענת לבין העובדות בשטח. אני מאמין בחפותה".

כאמור, הבוקר נעצרה החשודה, ובשעה הקרובה היא תובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרה.

מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד