י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משתה הקולות החל

ליברמן פתח בסדרת פגישות עם פעילי ליכוד בכירים

אביגדור ליברמן קיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם ראשי סניפים של הליכוד ועם ראשי ההתנחלויות במטרה לגייס את תמיכתם בו. בתמורה הוא הבטיח לתמוך בסיפוח מיידי של יהודה ושומרון

 ליברמן פתח בסדרת פגישות עם פעילי ליכוד בכירים
בנימין נתניהו/אביגדור ליברמן צילום: אוליבר פיטוסי/מרים אלסטר, פלאש 90

אביגדור ליברמן קיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם ראשי סניפים של הליכוד ועם ראשי ההתנחלויות, ובהן הוא הבטיח להם לתמוך בסיפוח מיידי של יהודה ושומרון, עוד קודם הבחירות.

בסוף השבוע האחרון וביום ראשון ושני השבוע, קיים ליברמן בסדרת פגישות עם ראשי סניפים וראשי ערים המשתייכים לליכוד, כמו גם ראשי ההתנחלויות, במטרה לגייס את תמיכתם בו. בתמורה כאמור, הוא הבטיח לתמוך בסיפוח מיידי של יהודה ושומרון.

ביום שני נפגש ליברמן עם יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. בפגישה שנערכה בחוות גלעד, השתתפו גם תושב החווה איתי זר ואלמנתו של הרב רזיאל שבח יעל שבח.

במהלך המפגש אמר דגן לליברמן: "אנחנו נפגשים היום, שנתיים לאחר ההכרה בחוות גלעד כיישוב מן המניין במדינת ישראל, צעד שאתה הובלת בממשלה בתור שר הביטחון לאחר הרצח של הרב רזיאל שבח".

דגן הוסיף: "אנחנו מוטרדים מאוד וחוששים מפספוס הזדמנות היסטורית, לא משנה אם ג'ארד קושניר או מישהו אחר אומר לא להחלת הריבונות. ועם כל הכבוד גם אם הנשיא טראמפ אומר לא, יש לנו ממשלה בירושלים, אנחנו מדינה ריבונית דמוקרטית, והממשלה צריכה להחליט".

ליברמן ענה לו כי "מבחינת ההזדמנות המדינית-פוליטית, לנתניהו יש כרגע רוב מוחלט בכנסת להחלת ריבונות. נתניהו ביקר בבקעה, והבטיח החלת ריבונות לאחר הבחירות. אבל הוא לא צריך לחכות אפילו יום אחד. עכשיו יש לו רוב מובטח. כשנתניהו רצה להביא שבוע לפני הבחירות את חוק המצלמות הוא ידע יפה מאוד כיצד לעשות זאת".

 

 

אביגדור ליברמן הליכוד סיפוח התיישבות בנימין נתניהו יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד