ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פוזל לציונות הדתית

גפני פנה לרמטכ"ל בנושא הכשרות; פורר תוקף: "לא יקבע מה לאכול"

ארגון הכשרות של 'צהר' זכה במכרז להענקת כשרות למרכזי האגודה למען החייל, חבר הכנסת משה גפני זעם על כך ושיגר מכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי. חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו קפץ על ההזדמנות ותקף את גפני • גפני ל'בחדרי חרדים': "אני דואג לנושאים החשובים באמת"

גפני פנה לרמטכ"ל בנושא הכשרות; פורר תוקף: "לא יקבע מה לאכול"
הרמטכ"ל אביב כוכבי/משה גפני צילום: פלאש 90

בעקבות דיווחים על כך שארגון 'צהר' זכה במכרז של מתן כשרות בבתי החיילים מטעם האגודה למען החייל, יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני פנה היום (רביעי) לרמטכ"ל צה"ל וטען כי המכרז אינו אושר כחוק.

במכתב שפורסם לראשונה ב'סרוגים', ציטט גפני מכתב ששיגר עורך דין כפיר יפת שטען כי המכרז בו זכו צוהר אינו כחוק, שכן חלק מתנאי הסף הם וותק של שלוש שנים, תנאי בו לא עומד ארגון תאגיד הכשרות של רבני צהר.

גפני כותב לרמטכ"ל אביב כוכבי, ולשר הביטחון נפתלי בנט, כי "מעבר לבעיה המשפטית, האם הצבא דוחק את רגלי הרבנות הצבאית מנושאי הכשרות המסור בידה? אם זו מדניות חדשה בקשר לנושאי הכשרות בצבא והגופים הנמצאים תחתיו?".

בישראל ביתנו מיהרו לתקוף את גפני, וחבר הכנסת עודד פורר אמר, כי "ביד אחת גפני דואג למנוע גיוס חרדים לצה"ל וביד השנייה מנסה לנהל את צה"ל ולקבוע לו איך להתנהל". לדברי פורר "הגיע הזמן שגפני, דרעי וליצמן יבינו שהם לא מנהלים את המדינה ולא יכולים לקבוע לכולם, איך לחיות ומה לאכול".

עוד טען חבר הכנסת עודד פורר כי "רבני צוהר לא פחות טובים מגפני. לגפני אין מד רבנות והוא לא הקובע מי רב טוב ומי לא".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ גפני הגיב לדבריו של ח"כ פורר ואמר: "עודד פורר, כדרכם של אנשי ישראל ביתנו, לא מעניין אותו על מה פניתי לרמטכ"ל, והוא כנראה את המכתב גם לא קרא. אני דואג לנושאים החשובים באמת ולרבנות הצבאית, דברים שככה"נ לא מעניינים אותו ואת מפלגתו".

משה גפני עודד פורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד