י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתוך הכלא

ההקלטות של הרב ברלנד נחשפות: "תשברו לו את העצמות"

מחר (חמישי) צפויה המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של הרב ברלנד, בין השאר בשל "מסוכנות לציבור" • בהקלטות שנחשפות נשמע הרב קורא מתוך הכלא "לשבור את העצמות" למי שהתלונן עליו במשטרה

ההקלטות של הרב ברלנד נחשפות: "תשברו לו את העצמות"
הרב ברלנד נלקח למעצר צילום: Yonatan Sindel/ Flash90

בתום ההליך הרפואי שעבר הרב אליעזר ברלנד בבית החולים שערי צדק בירושלים כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', צנתור שעבר בהצלחה, בשעה זו הוא הגיע למר"ש (מרכז רפואי של שירות בתי-הסוהר) בבית המעצר ניצן, שם הוא עובר כעת תהליך קליטה.

מחר (חמישי) צפויה המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו, בין השאר בשל "מסוכנות לציבור". בתוך כך, הערב (רביעי) ב"מהדורה המרכזית" של 'חדשות 12' נחשפו חלק מההקלטות שהגיעו לידי החוקרים - הקלטות שמבססות במידה רבה חשדות אלו. באחת מהן נשמע ברלנד משוחח עם עוזרו מתוך הכלא - ומורה לו להפעיל אלימות כלפי שני אנשים שהתכוונו להתלונן נגדו במשטרה על עבירות מין.

"אז עכשיו ברגע הזה תעשה הקלטה שאסור לאף אחד להתקרב לד' אמותיהם של... וכל אחד, מותר לו לשבור להם את העצמות כי הם עוברים על "סקילה, שריפה, הרג וחנק", אומר הרב ברלנד במהלך השיחה שהוקלטה בזמן שהיה במעצר בכלא צלמון אחרי שהוסגר לישראל. 

עוזרו של הרב שואל אותו אם לפרסם את זה בקו של שובו בנים, והוא ענה לו "תעשה את זה בקו. זו הודעה חריפה, לתת להם מכות, מה? מה יכול להיות? ישימו אותי עוד עשר שנים כאן? אני כבר התרגלתי, אני כבר מוכן להיות כאן גם מאה שנה, הם לא ילכו למשטרה להתלונן עליי".

 

הרב אליעזר ברלנד הארכת מעצר הקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד