י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עבירה על החוק

ארדן הוציא צו לכנס הפלשתיני נגד תכנית המאה

השר לביטחון פנים הוציא צו האוסר על קיומו של כנס ערבי פלשתיני בירושלים לגינוי תכנית המאה של הנשיא טראמפ • הצו הוצא על רקע מעורבות הרשות הפלסטינית בכנס, המהווה עבירה על החוק

ארדן הוציא צו לכנס הפלשתיני נגד תכנית המאה
גלעד ארדן צילום: פלאש 90

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן, הוציא צו המורה על איסור קיומו של כנס במחנה הפליטים שועפאט בירושלים, אשר מטרותיו הינן גינוי עסקת המאה של נשיא ארה"ב טראמפ וכן גינוי צווי ההרחקה שהוצאו לשייח עכרמה סברי מהר הבית. הכנס היה אמור להתקיים אתמול (רביעי) אחר הצהריים באולם 'פרדייז' במחנה הפליטים שועפאט בירושלים.

הכנס שקיבל את תמיכתם ומימונם של כלל הגופים והפלגים ברשות הפלסטינית, וביניהם פת"ח, חז"ע, חז"ד ונוספים, היה אמור להתמקד בגינוי עסקת המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וגינוי צווי ההרחקה שהוצאו לשייח' עכרמה סברי מהר הבית.

השייח' סברי, שהיה בעברו המופתי של ירושלים, הורחק מהר הבית עקב היותו גורם מתסיס ומסית. מדובר באחד המטיפים הראשיים בקרב הציבור הפלסטיני, שהתכוון לנאום היום בכנס בירושלים.

כמו-כן, הכנס היה אמור לכלול דוברים נוספים, כדוגמת מזכ"ל הפת"ח שאדי מטור ופעיל החמאס מוסטפא אבו זהרה.

החלטת השר ארדן התבססה על מידע מודיעיני שהועבר על ידי גורמי משטרת ישראל וכן גורמי הביטחון וגובה ע"י הגורמים המשפטיים הנחוצים.

השר ארדן מכריז ואומר: "אמשיך לפעול בתקיפות כלפי מי שמנסה לערער על ריבונותנו בירושלים. הרשות הפלסטינית פועלת בכל דרך כדי לסכל את תכנית המאה של טראמפ, כמו גם באמצעות פעילות לא חוקית בתוך השטח הריבוני של מדינת ישראל".

גלעד ארדן הרשות הפלסטינית תכנית המאה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד