י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד יוצא דופן • צפו

השוטרים מצאו את הילדים משחקים והצטרפו

לא צחוק מעבודה. שוטרים חביבים שהגיעו להסביר לילדים חרדים את כללי הבטיחות במקרה של אירוע טרור, מצאו אותם משחקים במגרש הכדורסל והצטרפו אליהם | צפו בתיעוד

השוטרים מצאו את הילדים משחקים והצטרפו
שוטרים משחקים עם ילדים חרדים צילום: באדיבות המצלם

שמולי רסול, מתנדב במשטרת פאר ראקוואי ניו יורק, הגיע בסוף השבוע שעבר יחד עם שוטרים לישיבת 'שיח יצחק', לדבר עם התלמידים על בטיחות, מאחר והם נכנסו למבנה הישיבה החדש אך לאחרונה.

השוטרים שמצאו את הילדים משחקים כדורסל, הצטרפו אליהם. היה זה מחזה סוריאליסטי ונדיר לראות שוטרים נכריים משחקים עם ילדים חרדים. לאחר המשחק הם הסבירו לתלמידים על כללי התנהגות במצבים שונים.

השוטרים הגיעו לדבר עם הילדים על רקע ההתקפות נגד יהודים חרדים בניו יורק, רק בחנוכה האחרון נדקרו חמישה חרדים בבית הכנסת במונסי על ידי טרוריסט מקומי, בנוסף, לפני כמה חודשים נרצחו ארבעה אנשים בסופרמרקט חרדי בג'רזי סיטי, שניים מהם חרדים. ורק בנס הרוצחים לא הצליחו לבצע טבח בתלמוד תורה שהיה צמוד לסופרמרקט.

השוטרים עם התלמידים השחקנים.

שמואל המתנדב אומר ל'בחדרי חרדים': "אנחנו מגיעים לכל מקום שיש בו ריכוז יהודי, בגלל המצב שבו יהודים בסכנה, אנחנו מגיעים לכל מוסד לימודים יהודי, חרדי, דתי, או חילוני, תלמודי תורה, ישיבות, בתי יעקב לבנות, ומסבירים לתלמידים מה לעשות במצבים שונים, אנחנו מסתובבים מסביב לבניין, לומדים את כל הכניסות ויציאות החירום, אם חלילה יקרה משהו, אנחנו חייבים לדעת את המקום בעל פה, ולפעול בהתאם, כל הבניינים של מוסדות החינוך באזור שלנו עברו סיורים קפדניים".

שמואל ואחד מאנשי הצוות בישיבה עם השוטרים.

ילדים חרדים משחק כדורסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד