י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אתם הולכים למות"

זה עונשה של התיירת שניסתה לפתוח את דלתות המטוס

תיירת בריטית שיכורה שניסתה לפתוח דלתות מטוס בגובה של יותר מ-30,000 רגל וצעקה "אתם הולכים למות" תרצה עונש מאסר למשך שנתיים

זה עונשה של התיירת שניסתה לפתוח את דלתות המטוס
מטוס ממריא צילום: unsplash

קלואי היינס בת ה-26, מהיי וויקומב שבבריטניה, אילצה את הטייס לחזור לבריטניה 45 דקות לאחר ההמראה מטורקיה ביוני אשתקד. וגם גרמה לשני מטוסי קרב מסוג טייפון, לטוס בסמוך למטוס כדי ללוות אותו חזרה בבטחה לבריטניה.

היינס עמדה ליד הידית של דלת המטוס, בו טסו 206 אנשים, היא בעטה וחבטה בצוות המטוס ובנוסעים שהחזיקו אותה בכוח עד הנחיתה.

נוסע 'מבועת' סיפר אחר כך למשטרה: "חשבתי בכנות שאני הולך למות".

התיירת הבריטית נידונה אתמול (רביעי) לשנתיים בכלא בבית המשפט בצ'למספורד, לאחר שהודתה באשמה גרימת 'סכנת בטיחות' של המטוס, ותקיפה של אנשי צוות המטוס ושל נוסעים.

היינס הואשמה בגרימת 'כאוס מוחלט בשמיים' לאחר שניסתה לפתוח את אחת מיציאות החירום, ואז את הדלת הראשית בגובה של יותר מ-30,000 רגל לאחר שלגמה בקבוק ג'ין שהיה בתוך התיק האישי שלה. כך דווח ב'דיילי מייל'.

בהשתוללות היא העיפה דיילת אחת על רצפת המטוס, ואז תקפה אנשים על סיפון המטוס, היא רותקה לרצפה על ידי כמה נוסעים, וצעקה: "אני הולכת להרוג את כולם, כולכם הולכים למות".

שני מטוסי קרב מסוג טייפון טסו משני צידי המטוס והובילו אותו חזרה לעיר סטנסטד, המטוסים טסו במהירות שבום על קולי חזק נשמע ברחבי מזרח אנגליה.

היא נעצרה על מסלול ההמראה והיינס סיפרה למשטרה כי היא "איבדה ריכוז ולא ממש זוכרת מה קרה" לאחר שילוב של אלכוהול עם תרופות.

תיירת אימה בשחקים טיסה מפחידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד