י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גם ימינה תחבור

ליברמן הפתיע: לא שולל ישיבה עם מרצ

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הפתיע הבוקר כשהצהיר כי הוא לא שולל ישיבה עם העבודה ומרצ בממשלה • ליברמן טען גם כי ימינה תחבור לכחול לבן בהזדמנות הראשונה • בימין תוקפים

ליברמן הפתיע: לא שולל ישיבה עם מרצ
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

בראיון לגל"צ הבוקר (חמישי) סירב יושב ראש סיעת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לשלול אפשרות של ישיבה לצד מפלגות השמאל כשאמר, "ישבתי בממשלה עם פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד".

ליברמן ציין עוד כי, "ברגע ש'ימינה' תוכל לחבור ל'כחול לבן', בנט ושקד יעשו את זה. לכן נתניהו החליט לתמוך בבן גביר". עוד הוא אמר כי, "יותר ממחצית מסייעת הליכוד חולמת לבחור יושב ראש חדש. הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר".

דומה כי האיש שגרר את כולנו למערכת בחירות שלישית מסחרר שוב את המערכת הפוליטית, כשהוא אומר, "ברור שממשלת אחדות לא תקום - כי זה לא קרה בפעמיים הקודמות".

בליכוד הגיבו לדברים ואמרו: "ליברמן מודיע בגל"צ שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תמנע הקמת ממשלה מסוכנת לישראל ובחירות
רביעיות".

יו"ר ש״ס השר אריה דרעי, אמר בתגובה כי, "ליברמן מאשר בקולו את טענתי שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמפלגה הערבית המשותפת. זו פשיטת רגל אישית ואידאולוגית. ‏אחרי שליברמן הפיל פעמיים את ממשלת הימין הוא מתכנן להקים ממשלת שמאל אנטי- יהדות ומסורת". לדברי דרעי, "רק ש"ס חזקה תעצור אותם ותבטיח ממשלת ימין ושמירה על הצביון היהודי של המדינה".

בעוצמה יהודית הגיבו אף הם לדברי ליברמן ומסרו: "אחרי שליברמן הודיע שהוא לא שולל ישיבה בממשלה עם פרץ-מרצ, ברור לכולם כי הסיכוי היחיד להביא להקמת ממשלת ימין ולמנוע בחירות רביעיות הוא עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית. התרענו גם בחירות הקודמות וצדקנו: בלי עוצמה יהודית - אין ממשלה ימנית".

אביגדור ליברמן מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד