י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד המחריד

בני ברק: הסייעת במעון מתעללת בפעוטה

סייעת כבת 20 במעון בבני ברק, חשודה בהתעללות בבת שנתיים • בתיעוד שנחשף היא נראית מטיחה את הפעוטה למיטה, יושבת על גופה וכן דוחפת את ראשה למזרן • צפו

בני ברק: הסייעת במעון מתעללת בפעוטה
התעללות בפעוט. אילוסטרציה צילום: צילום מסך

אתמול (רביעי) נחקרה סייעת בשנות ה-20 לחייה, העובדת בגן ילדים גדול בבני ברק, זאת בעקבות תלונה שהגיש אביה של ילדה בת שנתיים, שנחשף לתיעוד וידאו מטריד בו נראית השייכת מתעללת בבתו. לאחר החקירה היא הורחקה מהמעון ושוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים.

היום (חמישי) היא נחקרה בשנית בחשד שנהגה באלימות והפעלת כוח כלפי בת השנתיים.

במשטרה מתכוונים לבדוק אם מדובר במקרה בודד של התעללות או בשורת מקרים שעדיין לא ידועים. במעון, מנגד, בחרו שלא להגיב על התלונה נגד הסייעת.

היום (חמישי), נחשף תיעוד מתוך מצלמת האבטחה של המעון, בו נראית הסייעת מטיחה את הפעוטה למיטה, יושבת על גופה וכן דוחפת את ראשה למזרן. בנוסף, היא נראית כשהיא מכריחה את אחת הילדות לשכב בניגוד ברצונה בשעה שבה שאר ילדי הגן הושכבו לישון.

בשיחה שקיימה אחת המטפלות עם החדשות 12, היא ציינה ששמעה על המקרה: "מכירה את המקרה, הבנתי שהיא לא נתנה לילדה לקום בשום אופן. שמעתי שהיא ילדה קשה שלא רוצה לישון".

פרקליטיה, עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי, אומרים ל'בחדרי חרדים' "מרשתנו מכחישה כל קשר לאלימות כלשהי. מדובר באירוע המתאר שעת שינה של הילדים. כל מי שצופה בסרטון, מבין שהחשד כנגדה מופרך מעיקרו ובוודאי לא מדובר בישיבה על גופה של הילדה בצורה אלימה או כוחנית. אלא נהפוך הוא, מדובר במטפלת מסורה ואימהית הדואגת לשלום הילדים בגן באשר הם".

 

התעללות בילדים מעון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד