י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אביס אותך"

טוויטר: קרב איתנים בין טראמפ למועמד הדמוקרטי

ככל שמתקרב מעוד הבחירות בארה"ב, כך מחריפים ההתבטאויות בין המועמדים. הפעם הגיע תורו של המועמד הדמוקרטי מייק בלומברג. טראמפ תקף את ראש עיריית ניו יורק לשעבר, שבתורו לא נשאר חייב

טוויטר: קרב איתנים בין טראמפ למועמד הדמוקרטי
מייק בלומברג צילום: טוויטר

לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב השנה, מחריפים הטונים בין המועמדים השונים. היום נפתח קרב ברש טוויטר בין הנשיא דונלד טראמפ למועמד הדמוקרטי, המיליארדר מייק בלומברג. 

הנשיא טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד מייק בלומברג: "מיני מייק בלומברג הוא מפסידן שיש לו כסף אבל לא יכול להתווכח ובעל אפס נוכחות, תבינו. הוא מזכיר לי גרסה זעירה של "ג'ב אנרגיה נמוכה" של בוש, אבל לג'ב יש מיומנות פוליטית יותר והתייחס לקהילה השחורה הרבה יותר טוב מימני!". טראמפ התכוון בדבריו לג'ב בוש, אחיו של נשיא ארצות הברית לשעבר.

את הדברים אמר טראמפ לאחר הפרסום ברשת CNBC, לפיו מייק בלומברג שילם הרבה כסף לאנשי מדיה משפיעים ברשתות החברתיות כדי לפרסם מסרים סאטיריים אודותיו, בנוגע להתמודדותו לנשיאות המפלגה הדמוקרטית.

ראש העיר לשעבר של ניו יורק, המיליארדר מייק בלומברג, היה לאחרונה נושא למספר ממים שהועלו לאפליקציית שיתוף התמונות של אינסטגרם, ונטען כי הוא ממומן על ידיו.

חשבון אינסטגרם אחד, המנוהל על ידי 'ג'רי מדיה', כותב כי בלומברג שלח לו הודעה ישירה ומבקש ממנו "לפרסם מם שמאפשר לכולם לדעת שאני המועמד המגניב".

טראמפ צייץ ציוץ נוסף לגבי בלומברג: "מיני מייק הוא הרבה אנרגיה מתה של 5'4 אינץ', שלא רוצה להיות על הבמה עם הפוליטיקאים המקצועיים האלה. (הוא לא רוצה להתעמת בשידור חי) הוא שונא את ברני (סנדרס המתמודד גם למפלגה הדמוקרטית) המשוגע ויכול עם מספיק כסף אולי לעצור אותו. האנשים של ברני ישתגעו!"

בלומברג הגיב לדברי טראמפ בציוץ משלו: "אנחנו מכירים את אותם אנשים בניו יורק. מאחורי הגב שלך הם צוחקים עליך וקוראים לך קרנבל נובח ליצן. הם יודעים שירשת הון והשקעת אותו עם עסקאות מטופשות וחוסר יכולת. יש לי את הרזומה והמשאבים להביס אותך ואני אביס".

מייקל בלומברג דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד