י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המדריך המלא

בן גביר מסביר: איך מונעים בחירות רביעיות?

"מה שהיה הוא שיהיה ואין חדש תחת השמש. תקועים היינו ותקועים נישאר. אז מה ישתנה הפעם, על מנת שאולי תכול לקום סוף סוף ממשלה?", תוהה יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ומסביר איך ניתן למנוע את הבחירות הרביעיות • צפו

בן גביר מסביר: איך מונעים בחירות רביעיות?
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסרטון חדש של מפלגת עוצמה יהודית, שהגיע לראשונה ל'בחדרי חרדים', מסביר יו"ר הרשימה, עו"ד איתמר בן גביר, מהי הדרך היחידה למנוע בחירות בפעם הרביעית.

בן גביר פותח בהסבר קצר על מה שעלול להוביל לבחירות הרביעיות: "הפלונטר הפוליטי והקיפאון בתמונת המנדטים, הביא גורמים בועדת הבחירות המרכזית לנעוץ בלוח השנה את התאריך של הבחירות הרביעיות. אחרי הבחירות השניות יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הודיע שהוא לא ישב עם נתניהו. אחרי הבחירות הקרובות, ברור שגנץ לא יסכים לשבת עם נתניהו, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום. ליברמן הודיע שהוא לא ישב עם החרדים ובטח שמפלגת גשר-העבודה-מרצ לא ישבו עם החרדים וודאי שלא עם נתניהו. כך שלנתניהו, למעשה, אין ממשלה".

"מה שהיה הוא שיהיה ואין חדש תחת השמש. תקועים היינו ותקועים נישאר. אז מה ישתנה הפעם, על מנת שאולי תכול לקום סוף סוף ממשלה?", תוהה בן גביר.

בשלב זה, מסביר בן גביר את הפתרון: "לנו בעוצמה יהודית יש שניים וחצי מנדטים. לא לפי הסקרים, לא לפי פייק, אלא בתוצאות אמת. שניים וחצי מנדטים, שאם נצרף אליהם רק עוד מנדט וחצי, נבטיח הקמת ממשלת ימין. אמרנו את זה בפעם שעברה ולצערנו, התברר שצדקנו: אם אין עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית".

בן גביר חותם: "גם הפעם אני אומר בקול צלול וברור: אם אין עוצמה יהודית יש בחירות פעם רביעית. לכן, מי שרוצה להסתכל למציאות בעיניים, מי שרוצה להיות לא רק צודק, אלא גם חכם – חייב להצביע 'נץ'. חייב להצביע עוצמה יהודית".

איתמר בן גביר עוצמה יהודית בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד