י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כל הכבוד

מרתון יחודי יערך למען ילדים מיוחדים

בעוד שבועיים יתאספו מאות אנשים בפארק נאות קדומים למירוץ ייחודי תחת הכותרת "רצים עם הלב" • הכסף שיאסף ויתרם בזכות המירוץ יוקדש לטובת הפרוייקט השאפתני עליו עמלים ללא לאות בארגון בלב אחד

מרתון יחודי יערך למען ילדים מיוחדים
פעילות בלב אחד צילום: יח"צ

ביום שישי ג' אדר יתאספו מאות אנשים בפארק נאות קדומים למירוץ ייחודי תחת הכותרת "רצים עם הלב".

את מירוץ "רצים עם הלב" יוזם ארגון 'בלב אחד' שמסייע לאורך כל השנה לחולים ולאלפי משפחות לילדים מיוחדים מכל רחבי הארץ. המירוץ הייחודי נועד להעלות את המודעות לצרכיהם של הילדים המיוחדים ולאתגר היומיומי עימו מתמודדות המשפחות של אותם ילדים.

הכסף שיאסף ויתרם בזכות המירוץ יוקדש לטובת הפרוייקט השאפתני עליו עמלים ללא לאות בארגון: בניית רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות לילדים מיוחדים בריכוזים החרדים.

וכך, במקום להיות עסוקים בבישולים ובהכנות לשבת יפנו מזמנם מאות אנשים לטובת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם ויתאספו בפארק נאות קדומים לריצה בשני מקצים: מקצה של 5 ק"מ ומקצה ארוך יותר שאורכו 10 ק"מ.

לדברי סוזן רובין מנהלת המירוץ: "מאות אנשים מכל רחבי הארץ כבר נרשמו למירוץ המרגש שמוקדש כולו למטרה הנעלית של סיוע למשפחות עם ילדים מיוחדים. המירוץ על טהרת הצניעות, שרבים מהמשתתפים הם אנשי עסקים או בעלי תפקידים בכירים הוא אירוע שמדגיש את הרצון והיכולת של האנשים לתרום ממרצם ומזמנם לחברה ולמשפחות המתמודדות בגבורה עם האתגר של גידול ילדים מיוחדים וזאת לצד שמירה על ערכי הצניעות"

בלב אחד מרתון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד