י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השעיית העיתונאי

הזעם בימין נמשך: "פשוט בושה וחרפה!"

השעייתו של איש התקשורת אראל סג"ל מ'התאגיד' ממשיכה להסעיר את המערכת הפוליטית. שר התקשורת תוקף בחריפות ומתחייב "אדרוש הסברים מראשי התאגיד, שמזמן הוכיחו שרק אג'נדה מסוימת מנחה אותם" | שר הביטחון בנט: "מילא צבועים. תהיו לפחות בני אדם. לא ניתן להם לעצור אותנו"

הזעם בימין נמשך: "פשוט בושה וחרפה!"
פלאש 90

"חוזר הביתה ב1:20 בבוקר אחרי עוד יום עבודה למען ביטחון ישראל, רואה את הדבר המקומם הזה, ופשוט לא מאמין". כך כתב הלילה (שישי) שר הביטחון נפתלי בנט בחשבון הטוויטר שלו.

השר התייחס לסערת השעייתו של איש התקשורת הימני אראל סג"ל מתפקידו כמגיש בתאגיד השידור הציבורי 'כאן 11', זאת לאחר שתועד מנגן ושר 'שבחי ירושלים' לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבריו העיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין.

כבר אמש סערו הרוחות כולל תגובה של ראש הממשלה, ח"כים ועיתונאים מהימין.

הלילה הצטרף גם שר הביטחון שסיים את יומו העמוס והתייחס: "תאגיד שידור ציבורי במימון של המיסים שלנו, משעה איש תקשורת ימני מעולה על כלום, ואז—מוסיף חטא על פשע—עוד לועג לו! מילא צבועים. תהיו לפחות בני אדם. לא ניתן להם לעצור אותנו", סיכם בנט שהתכוון לגרפיקה הלעגנית שפורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של 'כאן', בה נראה סגל עם הגיטרה כשברקע הלוגו של 'הכוכב הבא לאירווזיון' וכיתוב "לפחות דילמה אחת נחסכה לנו".

גם שר התקשורת דודי אמסלם מ'הליכוד', שמשרדו אמור לפקח על התאגיד הציבורי שבמימון ממשלתי זעם על ההשעייה וכתב: "מעניין שכל ערוצי הטלויזיה מנהלים ערב ערב קמפיין נגד נתניהו, אבל כשאראל סג"ל שר 'שבחי ירושלים' עם רה"מ - בתאגיד מחליטים להשעות אותו, כאילו השתתף באיזה קמפיין בחירות".

לדברי השר, זו "עזות מצח וצביעות לשמה, פשוט בושה וחרפה!" אדרוש הסברים מראשי התאגיד, שמזמן הוכיחו שרק אג'נדה מסוימת מנחה אותם", הבטיח.

השעייה מהעבודה השעיה זמנית אראל סגל תאגיד השידור כאן תאגיד השידור הציבורי נפתלי בנט דודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד