י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפוליטיקאים יגנו?

"מעשה נורא ונפשע": בכניסה לבירה - תמונת מרן הגר"ע הושחתה

זעזוע: הבוקר גילו תושבי העיר ירושלים שעברו בכניסה לעיר כי תמונות מנהיג הציבור הספרדי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל הושחתה על ידי עוברי אורח • דמותו של הגר"ע הושחתה באמצעות ציו 'איקס' • תגובות הפוליטיקאים זורמות: "קוראים למשטרת ירושלים לחקור זאת" • הסיפור המלא

"מעשה נורא ונפשע": בכניסה לבירה - תמונת מרן הגר"ע הושחתה
התמונה שהושחתה צילום: יוסי ברגמן

זעזוע: הבוקר (שישי) גילו תושבי העיר ירושלים שעברו בכניסה לעיר, כי תמונתו של מנהיג הציבור הספרדי, מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, הושחתה על ידי עוברי אורח.

בתמונה, שנתלתה מטעם הקמפיין הארצי של ש"ס בסמוך לגשר המיתרים, הושחתה דמותו של הרב עובדיה יוסף, באמצעות 'איקס' בצבע שחור.

מתנועת ש"ס נמסר: "הבוקר הופתענו לגלות את השחתת תמונת מרן הרב עובדיה יוסף בשלטי הבחירות של ש''ס בכניסה לירושלים. המשחית הוא רק שליח של מסרי ההסתה שנזרקים לכל עבר כנגד היהדות והמסורת, זאת מערכת בחירות שלישית".

קרדיט: יוסי ברגמן

"רק לפני כחמש שנים למעלה ממיליון איש השתתפו בלוויתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ''ל וכל עם ישראל חזו בכוחו כמאחד את החברה. ובכוחנו להתגבר על הפלגנות על אף מערכות הבחירות המרובות. אנו קוראים לכל המפלגות לגלות אחראיות ולהפסיק מייד עם ההסתה ולא יהיה מאוחר מדי".

ח"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה על השחתת השלטים בכניסה לי-ם: "מדובר במעשה נורא ונפשע. לא פלא שכאשר ישנה הסתה על כל דבר שבקדושה ועל רבנים, ישנם אנשים שמתירים לעצמם להשחית תמונות רבנים. קורא למשטרת ירושלים לחקור זאת".

נציין כי במערכות הבחירות הקודמות המערכת הפוליטית כולה הגיבה ועתרה כנגד השחתת קמפיין הבחירות בעיר בני ברק, בו הוצגו פוליטיקאיות. כעת יהיה מעניין לעקוב האם התגובות יזרמו מכלל הסיעות והמפלגות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד