י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
'עוצמה' תעבור?

יאיר נתניהו מתערב עם בן גביר על מיליון שקל

על רקע התבטאויות נתניהו נגד עוצמה יהודית: יאיר נתניהו הציע לבן גביר התערבות על מיליון ש"ח - במידה ויעבור את אחוז החסימה • ואיך הגיב בן גביר?

יאיר נתניהו מתערב עם בן גביר על מיליון שקל
יאיר נתניהו/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבסוף השבוע הוצג בסקר חדשות 12 כי מפלגת עוצמה יהודית קרובה מתמיד לעבור את אחוז החסימה, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, הציע להתערב עם בן גביר על מיליון שקל, כדי להוכיח עד כמה הדבר לא אפשרי.

נתניהו ג׳וניור כתב לבן גביר בחשבון הטוויטר שלו, "איתמר בן גביר, אתה בטוח שאתה תעבור את אחוז החסימה? עד כדי כך שאתה מהמר על ההתיישבות ביו"ש? אז בוא תהמר על אמת".

נתניהו הציע לבן גביר, "בוא נחתום על חוזה עם תוקף משפטי, שאם אתם עוברים, אני משלם לך מליון ₪ אבל אם אתם לא עוברים אתה משלם לי מליון ₪". יאיר שאל את יו"ר עוצמה יהודית אם הוא "זורם" בהתערבות.

בן גביר מצידו הגיב וכתב, "אני מבין שאתם לחוצים מעליה של עוצמה, שתחייב אתכם להקים ממשלת ימין אמיתית!, אבל חשבתי שאתם גם מבינים שככל שתתקפו אותנו תגרמו בדיוק ההפך (תשאל את אבא). הציבור לא טיפש".

בן גביר הוסיף, "אכן חסר לנו כמנדט ואנחנו עובדים על זה. אבל אם גוש הימין היה מעניין את הליכוד, הוא היה עוזר לנו במקום להוריד לטמיון שלושה מנדטים".

"אגב, יש לי הצעה מקבילה" הוסיף בן גביר. "בוא נתערב על מיליון שקל שהליכוד לא מספח ולא מחיל ריבונות, לא מפנה את חאן אל אחמר ולא מפסיק את הפרוטקשן לחמאס".

יצוין כי השיח הזה ביום שישי אמר ראש הממשלה נתניהו בראיון לרדיו חיפה כי, "מי שמצביע לבן גביר זורק את הקול לפח. הוא זרק 80 אלף קולות בבחירות הקודמות. מי שיצביע לבן גביר יקבל ממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת".

יאיר נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד