כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הדבר הכי טוב שקרה לי"

העיתונאית הפתיעה: התחלתי לשמור שבת

העיתונאית יערה זרד המשדרת ברדיו "גלי ישראל" ומשתתפת קבועה בפאנלים בערוץ 20 הפתיעה כשהודיעה לפני שעה קלה על התחזקותה הרוחנית • בשיחה ל'בחדרי' היא אומרת: "שמירת שבת זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחודש האחרון"

העיתונאית הפתיעה: התחלתי לשמור שבת
אם וביתה מדליקות נרות שבת צילום: יד לאחים

יערה זרד המשדרת ברדיו "גלי ישראל" ומשתתפת קבועה בתכניות בערוץ 20, החלה לשמור שבת. כך פרסם בועז גולן באתר 0404.

"גדלתי בבית מסורתי וזה מאוד טבעי עבורי. התחלתי לפני ארבעה חודשים בפרשת בראשית וזה שינה לי את כל השבוע. אני מתנתקת מהשגרה העמוסה, מהמסכים, מענייני השבוע ומתחילה שבוע חדש עם אנרגיות טובות. סטרטאפ יהודי נפלא", כך אמרה יערה זרד לחדשות 0404.

ל"בחדרי חרדים" היא אמרה, "שמירת שבת זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחודש האחרון". יערה הייתה דוברת קמפיין הליכוד בבחירות הקודמות, ונחשבת לאשת תקשורת רהוטה שנלחמת נגד הניסיון לחלן את מדינת ישראל ונגד הניסיונות להפר את הסטטוס קוו בכל הנוגע לענייני דת.

כזכור, בימים האחרונים קם מיזם חדש בשם "שומרים". באתר האינטרנט שלהם הם סיפרו על עצמם כי "שומרים, המרכז לתקשורת ודמוקרטיה, הוא גוף תקשורת ללא כוונות רווח וללא שיוך פוליטי ששם לו למטרה לחזק את יסודות הדמוקרטיה באמצעות פרויקטים תקשורתיים ושיתופי פעולה עם גופי המדיה הישראלית".

בנוסף, הם מתארים כי, "חברה דמוקרטית בריאה היא חברה בה מתקיים שיח מגוון ושוויוני. בנוסף לחשיפות עיתונאיות, שואף שומרים להביא לידי ביטוי תקשורתי את כלל מרכיבי החברה הישראלית ובדגש את קולם של אלו שכמעט ואינו נשמע בשיח הציבורי כיום".

אולם, כפי הנראה לעין, אותו מיזם השואף להיות שוויוני, מדיר בריש גלי אנשי תקשורת ימניים, מזרחיים, או דתיים.

יערה זרד, שדרנית ברדיו גלי ישראל הגיבה, כי "זה לא חדש, יש הדרה קבועה של אוכלוסיות בתקשורת הישראלית, הימין נלחם על מקומו אבל זה ברור מי השולט במוקדי הכוח. אין ברשימה הזו ימנים מסורתיים, דתיים וחרדים וזה לא מפתיע".

התחזקות יערה זרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד