ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ואז השיחה התנתקה בפתאומיות

כך מתחו צמד הקומיקאים את המועמד הדמוקרטי

צמד קומיקאים מוכרים מאוד ברוסים הצליחו למתוח את המועמד לראשןת המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, כשהתחזו לאחת הנערות המפורסמות כיום בעולם | הוא קנה את הלוקש עד שהבין אולי שמדובר במתחזים וניתק

כך מתחו צמד הקומיקאים את המועמד הדמוקרטי
אילוסטרציה צילום: pexels

צמד קומיקאים רוסים, ולדימיר קוזנצוב ואלכסיי סטוליארוב, פרסמו ביום חמישי האחרון סרטון ביוטיוב, בו התייחסו לכאורה לקמפיין הבחירות של המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית הסנטור ברני סנדרס.

צמד הקומיקאים עורר בעבר כמה סערות, ועכשיו שוב ניסה לעורר סערה.

בשיחה שלהם עם סנדרס, שהיה בטוח שהוא מדבר עם פעילת האקלים הצעירה גרטה תונברג ואביה, נשמע סנדרס אומר: "רק רציתי לברך אותך על התפקיד יוצא הדופן שאת ממלאת בהפגנות עם צעירים ואנשים ברחבי העולם על המשבר הנורא הזה של שינויי האקלים".

גרטה בת ה-16 היא אקטיביסטית שוודית הפועלת למען עצירת ההתחממות העולמית ושינויי האקלים, ומפורסמת מאד ברחבי העולם, גם הנשיא טראמפ התייחס אליה בעבר.

אחד מהקומיקאים המתחזה לתונברג נשמע אומר" "ברצוננו לעזור לך, בקמפיין שלך בדרך כלשהי, מה הדבר הטוב ביותר לעשות?".

סנדרס כביכול נשמע אומר. "ובכן אם תרצי לעזור בקמפיין שלנו זה יהיה נפלא, ואנחנו מאוד מעריכים כי יצרת כל כך הרבה התרגשות בקרב צעירים וכל האנשים ברחבי העולם. את נערצת מאוד מאוד".

"אם היית רוצה להצהיר בתמיכה בתוכנית שלנו ובמועמדותי, הייתי מעריך מאוד. אנחנו יכולים להפגיש איתך עם כמה אנשים, ואנחנו יכולים לקיים פגישה נהדרת אם זה משהו שאת מעוניינת בו", נשמע סנדרס.

הצמד ממשיך בשיחה מספר דקות. ואז, אחד מהם אומר לסנדרס: "אתה היית סוכן, ותוכנת לעבוד עבור רוסיה, והזיכרון שלך נמחק כדי שה-CIA לא יאתר אותך".

סנדרס לכאורה השיב, "האם זה מה שאת מאמינה?" 'גרטה' ממשיכה, "כן. הפכת לסוכן רדום של הק.ג.ב, כן. עכשיו הגיע הזמן להתעורר ולמלא את המשימה שלך, להיות נשיא ארצות הברית, לבנות קומוניזם בארצות הברית ולעבוד למען רוסיה. אני אגיד לך את שם הקוד ותיזכר".

"האקרים רוסים יחלו בפעולה שתביא אותך לשלטון בארצות הברית".

בשלב זה השיחה מסתיימת בפתאומיות.

מתיחה ברני סנדרס המירוץ לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 גרטה תונברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד