י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"דיין שטימע קעגן" • לראשונה

הרשימה המשותפת בקמפיין לחרדים: "נדאג לכפיית הגיוס"

לראשונה: קמפיין של הרשימה המשותפת גם בתוך הציבור החרדי. במפלגה משיקים בימים אלה קמפיין שיפנה לציבור החרדי הקיצוני, הפלג הירושלמי וציבור הקנאים, שיצביעו ויתמכו בחברי הכנסת הערבים, ואלו בתמורה יילחמו עבורם כנגד כפיית הגיוס

הרשימה המשותפת בקמפיין לחרדים: "נדאג לכפיית הגיוס"
קמפיין באידיש צילום: באדיבות המצלם

לראשונה: קמפיין של הרשימה המשותפת גם בתוך הציבור החרדי. במפלגה משיקים בימים אלה קמפיין שיפנה לציבור החרדי הקיצוני, הפלג הירושלמי וציבור הקנאים, שיצביעו ויתמכו בחברי הכנסת הערבים, ואלו בתמורה יילחמו עבורם כנגד כפיית הגיוס.

ברשימה המשותפת אומרים כי הם פונים לקהל החרדי, הרוסי והאתיופי - להם בעיות משותפות, תוך התחייבות לכך שיקדמו "את הזכויות של כל האוכלוסיות המודרות". לשם כך השיקו קמפיין גם בשפת האידיש.

לפנות בוקר של יום ראשון תלו ברשימה המשותפת שלטי בחירות בערים בני ברק, רחובות ובת ים. התושבים התעוררו לתעמולת בחירות מכיוון לא צפוי - הרשימה המשותפת.

בשלטים בבני ברק נכתב ביידיש "יש לך קול נגד כפיית גיוס", ברחובות נכתב באמהרית ועברית "יש לך קול נגד אלימות משטרתית", ובבת ים נתלו שלטים ברוסית בהם נכתב, "יש לך קול למען שוויון וזכויות חברתיות".

ברשימה המשותפת מדגישים כי האמירה הפוליטית גוברת על החשיבות של הפנייה האלקטורלית. "השלטים מזכירים שרק הרשימה המשותפת מייצגת את האינטרסים של כל האוכלוסיות המודרות ומעמידה אלטרנטיבה חברתית ומדינית אמיתית", כך לדבריהם.

מהרשימה המשותפת נמסר: "השיסוי הוא ההישג הגדול ביותר של הימין - הנצחון האמיתי יבוא כשנשבור את החומות שמפרידות בין כלל אזרחי המדינה. הרשימה המשותפת תקדם את האינטרסים של החברה הערבית וכל האוכלוסיות המודרות".

הרשימה המשותפת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד