י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר הפרסום ב'בחדרי'

הסיור של גנץ עם העסקנים החרדים - בוטל

לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' על הסיור המתוכנן של בני גנץ עם עסקנים חרדים ועם רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן - העסקנים לא נענו להזמנה והרב ביטל את המפגש

הסיור של גנץ עם העסקנים החרדים - בוטל
בני גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' על הסיור המתוכנן של בני גנץ עם עסקנים חרדים ועם רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן - העסקנים לא נענו להזמנה והרב ביטל את המפגש.

בסביבתו של הרב גרוסמן אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בסוף השבוע הודיעו בלשכתו של הרב גרוסמן ליוזמת המפגש חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳ וליו"ר כחול לבן, כי הם מבטלים את הכינוס.

מאז דבר פרסום הסיור כאן ב'בחדרי חרדים', החלו העסקנים שהוזמנו לסיור לחזור בהם. כך גם הופעל לחץ פוליטי על אנשי מסודות מגדל אור, שהבהירו כי הסיור בוטל. בלשכת הרב גרוסמן הודיעו לגנץ כי ישמחו לערוך סיור דומה רק לאחר הבחירות.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי לאחר שהחל בקמפיין נגד מצב הבריאות בישראל ולאחר שהציג את מה שכינה "תיק 5000" על מצב בתי החולים בישראל - יו"ר כחול לבן בני גנץ מנסה לחדור עם הקמפיין לתוך המגזר החרדי. קמפיין המכוון גם כלפי שר הבריאות החרדי, יעקב ליצמן.

בסביבתו של גנץ יזמו, כאמור, כינוס עם עסקנים חרדים ועם ראש מוסדות מגדל דוד הגר"ד גרוסמן, כדי לדון "בפערים ופתרונות בתחומי הרווחה והבריאות לאוכלוסיות המודרות", וזאת כהמשך לשיח שהוא מנסה לקדם על מצב הבריאות בישראל כדי לפגוע בנתניהו, אך בפועל פוגע גם במי שמכהן כשר הבריאות בקדנציה החולפת.

במפלגה חיפשו בימים האחרונים עסקנים בנושאי הרווחה והבריאות, שיסכימו להשתתף במפגש עם יושב ראש כחול לבן גנץ, לצד חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ׳. למפגש, שהיה אמור להתקיים ביום רביעי השבוע במעוז של רבה של מגדל העמק במרכז הנוער בכפר זוהרים.

בני גנץ מגדל אור הרב גרוסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד