י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

עוד נער סיפר: המדריך במוסד החינוכי פגע גם בי

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בעקבות הפרסום על כתב אישום שהוגש נגד צעיר שביצע עבירות חמורות בנער בן 13 הלומד במוסד חינוכי חרדי בירושלים - נער נוסף סיפר כי אותו מדריך פגע גם בו במשך כשנה

עוד נער סיפר: המדריך במוסד החינוכי פגע גם בי
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בעקבות הפרסום על כתב אישום שהוגש נגד צעיר בן 22 שביצע עבירות חמורות בנער בן 13 הלומד במוסד חינוכי חרדי בירושלים, נער נוסף בן 15 סיפר כי אותו מדריך פגע גם בו, במשך כשנה.

ביום חמישי בשעות אחר הצהרים, הגיעו חוקרי משטרת לב הבירה לבית מעצר בו שוהה צעיר בן 22 - ולקחו אותו לחקירה. מדובר בצעיר שנעצר לפני כחודש וחצי, נגדו כבר הוגש כתב אישום על שניצל את מעמדו, וביצע עבירות חמורות בקטין כבן 13 הלומד במקום.

ביום שישי הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם אמר נציג המשטרה כי בעקבות הגשת כתב האישום נגדו, הצוות החינוכי החל לחשוד כי ישנם נערים נוספים שנפגעו מהנאשם. במהלך הבירור סיפר להם נער כבן 15 כי המדריך ביצע בו מעשים חמורים במשך כשנה.

הנהלת המוסד החינוכי פנתה להורי הנער בן ה-15, למשטרה ולרשויות הרווחה, ונפתחה חקירה נוספת נגד הנאשם.

"מדובר במי שניצל את תפקידו כמדריך" אמר נציג המשטרה בדיון, ופגע בנערים שהיו תחת אחריותו והשגחתו בצורות מזעזעות וחמורות. עבירות שמעידות על מסוכנותו הרבה".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, בין היתר מחשש לשיבוש החקירה, שלטענת המשטרה "אם לא היינו מבצעים את המעצר היום, היה היום שיבוש ברף גבוה".

פרקליטו עו"ד צדוק חוגי טען כי החשוד בכל מקרה נמצא במעצר, כך שהוא לכאורה אינו יכול לשבש את החקירה. אולם נציג המשטרה השיב כי התנאים במעצר עד תום הליכים, יש בהם כדי להשפיע על אפשרות של שיבוש לא רק בהביט הזכות לעשות שימוש בטלפון, אלא גם אפשרות לקבל ביקורים. "הוא גם שוהה באגף עצורים. אם לו אין טלפון, לבחור לידו יש".

השופטת אורנה סנדלר-איתן אמרה כי "קיים חשד סביר לכך שהמשיב ביצע את המיוחס לו". מדובר בחשד לביצוע עבירות חמורות "תוך ניצול מעמדו כמדריך, על החומרה היתרה הנודעת לביצוע המעשים המיוחסים בשל כך".

בתום הדיון השופטת קיבלה את בקשת המשטרה במלואה, והאריכה בשבעה ימים את מעצרו של החשוד.

וביערת הרע מקרבך מעשים חמורים מדריך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד