י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אמצי המניעה ממשיכים

נגיף הקורונה: משרד הבריאות מרחיב את בידוד הבית לשבים ממקומות נוספים

לאחר הערכת מצב שהתקיימה הבוקר בראשות שר הבריאות יעקב ליצמן וצוות המומחים במשרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה הוחלט כי מעתה בידוד הבית יחול גם על השבים מהיעדים הבאים: 1. תאילנד, 2. הונג קונג, 3. סינגפור, 4. מקאו

נגיף הקורונה: משרד הבריאות מרחיב את בידוד הבית לשבים ממקומות נוספים
מתמגנים מפני הקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הערכת מצב שהתקיימה הבוקר בראשות שר הבריאות יעקב ליצמן וצוות המומחים במשרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה הוחלט כי מעתה בידוד הבית יחול גם על השבים מהיעדים הבאים: 1. תאילנד, 2. הונג קונג, 3. סינגפור, 4. מקאו.

מי ששב ממדינות אלה החל מהיום, יהיה בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד החזרה - לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באותם מקומות (תקופת הדגירה).

במקרה של אחד או יותר מהתסמינים הבאים: הופעת חום, שיעול או קוצר נשימה, יש לפנות לרופא המטפל בקופת החולים או בחדר המיון, וליידע מראש טלפונית את המרפאה או חדר המיון על הגעת חולה. גם במצב רפואי אחר הדורש טיפול, יש ליידע מראש טלפונית את הגורם המטפל, על הגעת המטופל. בכל מקרה לכסות את הפה והאף במסיכה כירורגית או בבד זמין אחר, ולהימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית.

הנחייה זאת ניתנת בשל התפשטות המחלה הנגרמת על ידי נגיף הקורונה במדינות נוספות מעבר לסין וכדי למנוע ככל שניתן התפשטותה בישראל.

בידוד קורונה יעקב ליצמן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד