ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"איווט מאבד מנדטים"

ליצמן משיב לאולטימטום של גנץ: "אם יצטרך, הוא ייתן גם את האוצר"

בעקבות דבריו של יו"ר כחול לבן שהצהיר כי לא ימנה את יעקב ליצמן לשר בממשלתו, ליצמן משיב, ועל הדרך תוקף את אביגדור ליברמן • צפו

ליצמן משיב לאולטימטום של גנץ: "אם יצטרך, הוא ייתן גם את האוצר"
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה להתחייבותו של של יושב ראש כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, שהצהיר אמש כי לא ימנה את יושב ראש יהדות התורה השר יעקב ליצמן לשר בריאות או לשר בכלל בממשלתו - משיב היום ליצמן ועל הדרך יוצא למתקפה על ליברמן.

במהלך כנס פתיחת מטה הבחירות בעיר בית שמש אמר השר יעקב ליצמן, כי "תאמינו לי שאני לא מדבר על הנושא של משרד הבריאות כן או לא, אמרתי כבר בבוקר שאם גנץ יצטרך אותי הוא ייתן לי גם את משרד האוצר, ברור שהוא ייתן כל מה שצריך כדי שיקים ממשלה".

"חוץ מזה" אמר ליצמן, "אני לא רוצה להתייחס למה שהוא אומר בבוקר, אני רוצה להתייחס בערב, אבל עד אז הוא כבר משנה את דעתו" ובכך לעג ליצמן לזיגזג הפתלתל שביצע גנץ וטען כי "כך גם ליברמן התחיל כמפלגת ימין בבחירות הראשונות, בחירות שניות זה היה אחדות וכעת הוא חבר טוב של מרצ וטיבי".

ליצמן סיכם: "בשורה התחתונה הוא (אביגדור ליברמן א.ק.) מאבד מנדטים, זו עובדה, אני רואה את זה בסקרים פנימיים ובנוסף ניתן ללמוד מכך שהוא התחיל מייד אחרי הבחירות עם תחזיות של 11 מנדטים וכעת הוא מקבל בין 6 ל-7 מנדטים".

יעקב ליצמן בני גנץ אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד