י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הלבטים וההכרעה

במשרד הבריאות אמרו: גם הרב עמאר ייכנס לבידוד

דריכות בפמלייתו של הראשון לציון הגר"ש עמאר השוהה בימים אלה בסינגפור, לאחר שמדינה זו הוכנסה גם היא להוראת משרד הבריאות, לפיה החוזרים משם צריכים להכנס לבידוד במשך 14 ימים | מלשכתו נמסר: "הרב יתייעץ עם הגורמים הרלוונטים. וככל אשר יורו לו כך הוא יעשה. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" זו חובה, לא המלצה"

במשרד הבריאות אמרו: גם הרב עמאר ייכנס לבידוד
הגרש"מ עמאר צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון הגר"ש עמאר שוהה בימים אלו בביקור בסינגפור, שם אף ערך טקס אשכבה לעצמות הנפטרים שהועברו מבית העלמין הישן לבית העלמין החדש בהוראת המדינה.

הגר"ש עמאר צפוי לנחות ביום חמישי הקרוב, ולפי הנחיות משרד הבריאות יאלץ להכנס לבידוד למשך 14 יום.

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', לאחר הערכת מצב שהתקיימה הבוקר (ראשון) בראשות שר הבריאות יעקב ליצמן וצוות המומחים במשרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה הוחלט כי מעתה בידוד הבית יחול גם על השבים מהיעדים הבאים, 1. תאילנד, 2. הונג קונג, 3. סינגפור, 4. מקאו.

מי ששב ממדינות אלה החל מהיום, יהיה בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד החזרה - לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באותם מקומות (תקופת הדגירה).

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בקרבת הרב הייתה תקווה שהוא לא ייאלץ להכנס לבידוד, כיוון שהוא שהה באיזור שאינו נחשב לבעייתי בסינגפור, וכמעט שלא בא במגע עם אנשים. אולם, במשרד הבריאות אמרו לנו כי גם הרב יצטרך להכנס לבידוד למשך 14 יום.

אחד ממקורבי הרב עמו שוחחנו אמר ל'בחדרי חרדים', כי "זה נפל עלינו בהפתעה גמורה. לא חשבנו שיכניסו גם את סינגפור לרשימה. כשנחזור הרב יתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים ומה שהם יגידו לו הוא יעשה. חיי אדם זה לא משחק".

אחד מראשי הקהילה בסינגפור עמו שוחחנו אמר ל'בחדרי חרדים': "עד כמה שידוע לי יש פה קרוב למאה חולים בקורונה, כך שהפאניקה של משרד הבריאות הישראלי מובנת. זה בהחלט מספר גבוה יחסית לשאר מדינות העולם. אני לא יודע מה יהיה עם הרב, אבל אני מאמין שהוא ימלא אחר ההוראות שהוא יקבל".

מלשכת הגר"ש עמאר נמסר: "הראשון לציון אכן שוהה בימים אלו במסע חיזוק בקהילה התורנית בסינגפור, לקראת חזרתו בסוף השבוע - הרב יתייעץ עם הגורמים הרלוונטים. וככל אשר יורו לו כך הוא יעשה. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" זו חובה, לא המלצה".

הגר''ש עמאר הרב עמאר נגיף הקורונה (1) סינגפור בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד