י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הצהרת הנאמנות של גוש הימין

בני גנץ בהאשמה חמורה כלפי נתניהו: "סוחר בביטחון המדינה"

"מי שסוחר בביטחון המדינה לא יטפל בחמאס ולא בתושבים", כך קובע הערב המתמודד לראשות הממשלה בני גנץ, נגד יריבו בנימין נתניהו וזאת בכנס בחירות פומבי • העילה לדברים: הצהרת הנאמנות עליה חתמו ראשי גוש הימין לנתניהו • ראש הממשלה צפוי ככל הנראה להגיב

בני גנץ בהאשמה חמורה כלפי נתניהו: "סוחר בביטחון המדינה"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: תומר נויברג/אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ התייחס הערב (ראשון) בכנס בחירות בישוב עברון ליד נהריה, להחתמת ראשי הבלוק הימין על הצהרת הנאמנות לנתניהו ומאשים את ראש הממשלה שלדבריו: "סוחר בביטחון המדינה".

"שמעתי לפני שנכנסתי, שחברי בלוק הקרח של נתניהו חזרו להחתים את עצמם על התחייבות לבחירות רביעיות", אמר גנץ למשתתפי הכנס, "יש רק אדם אחד שרוצה בכך - נתניהו. החתימה שלהם על הצהרת הנאמנות התורנית לא שווה את הדף שעליו היא כתובה. לליכוד אין ממשלה עם נתניהו. אם כחול לבן תנצח בפער מנדטים גדול זה ימיס את בלוק הקרח והוא ינזל לו בין האצבעות. נקים ממשלה טובה לישראל. זה או כחול לבן בקלפיות - או בחירות רביעיות!", שב והדגיש את הסיסמה העדכנית.

גנץ הוסיף ואמר כי "אנחנו נמצאים במציאות ביטחונית רגישה. גם בחמאס רואים איך ממנים כאן שר ביטחון כצ'ופר פוליטי ואז רצים לאנשי העוטף ומבטיחים להם הבטחות שווא. מי שסוחר בביטחון המדינה לא יטפל בחמאס ולא בתושבים. את החולשה והשקרים רואים גם בעזה. כראש ממשלה אפסיק את המשחקים, את הברברת, את ההדלפות ואחזיר את האחריות. נגיע להסדרה שכוללת את החזרת אורון, הדר, אברה והישאם או שנכריע צבאית את החמאס".

נזכיר כי מוקדם יותר הערב, ראשי סיעות הימין, ש"ס, 'יהדות התורה' ו'ימינה', חתמו לראש הממשלה בנימין נתניהו על מסמך בו הם מתחייבים כי לא ינהלו מו"מ נפרד להקמת ממשלה שלא תחת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי את המכתב יזמו יחד ראשי הסיעות המרכיבות את גוש הימין, השרים אריה דרעי, נפתלי בנט, יעקב ליצמן וחבר הכנסת משה גפני ובמכתב הם מעניקים התחייבות לנתניהו לקראת הקמת ממשלת ישראל ה-35.

במכתב כותבים ראשי הסיעות לראש הממשלה נתניהו, כי הדיווחים על כך שכחול לבן יקימו ממשלה בעזרת חלק מחברי בלוק הימין הן "ידיעות שאינן נכונות כלל", כלשון המכתב.

עוד כותבים, כי "לא נתמוך ולא נצטרף לשום ממשלה אלא ממשלה שתרכיב הליכוד ושבראשה יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו", זאת, לצד התחייבות להמשיך את השותפות בגוש על ידי כך שהם סיכמו כי "לא ננהל מו"מ נפרד להקמת ממשלה אחרת".

ראש הממשלה נתניהו מסר, כי "התחייבות גוש הימין היום היא המסמר האחרון בבלוף של גנץ. ברור יותר מתמיד שלגנץ אין שום אפשרות להקים ממשלה בלי התמיכה או ההימנעות בכנסת של אחמד טיבי והרשימה המשותפת. ממשלה שתלויה ברשימה המשותפת תהיה סכנה לביטחון ישראל".

"רק ליכוד גדול יקים ממשלת ימין חזקה, ישמור על ישראל ויבטיח שלא תקום ממשלת שמאל בתמיכת אחמד טיבי" אומרים בסביבת ראש הממשלה.

בני גנץ בנימין נתניהו בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד