י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תנו לו מנטוס"

סערת הרב ברלנד: השופטת המזלזלת זומנה לבירור

השופטת שצוטטה בשבוע שעבר כשהיא מזלזלת בעציר הרב ברלנד ואומרת כי הוא לא נראה כ"פרגית בת 17" וגם הציעה לתת לו "מנטוס", הוזמנה לבירור ושובצה בינתיים רק בדיונים שאינם נפיצים

סערת הרב ברלנד: השופטת המזלזלת זומנה לבירור
הרב אליעזר ברלנד במעצר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עושק שחור: השופטת שרון לארי בבלי מבית משפט השלום בירושלים, עוררה בשבוע שעבר סערה, כאשר התייחסה בזלזול לרב אליעזר ברלנד, שעצור מזה שבוע בחשד שניצל את מאמיניו, גבה מחולים כספים תמורת הבטחות שווא לריפוי וסיפק להם סוכריות במקום תרופות.

"תנו לו מנטוס או טיקטק" אמרה השופטת לארי-בבלי לאחר שהרב התלונן על הטרטור מבית המעצר לבית המשפט. בהמשך עו"ד עמית חדד פירט את מצבו הרפואי של הרב ברלנד, "אנחנו מדברים באדם שנמצא במצב רפואי שביר מאוד..". השופטת קטעה את דבריו ואמרה "הבנו שמצבו אינו כפרגית בת 17".

— אלי שלזינגר Eli Shlezinger (@EliShlezinger) February 13, 2020

דבריה של השופטת אמנם לא נרשמו בפרוטוקול, אך העיתונאים שנכחו בדיון פרסמו מיידית בטוויטר את דבריה כלפי הרב, ביטויים חריגים ולא שגרתיים.

עוד במהלך הדיון, נשיא בית משפט השלום בירושלים השופט אביטל חן, העביר מסרון לשופטת שרון לארי בבלי, בו הביע את אי שביעות רצונו מדבריה. הערב (ראשון) פרסם משה נוסבאום ב'חדשות 12' כי נשיאת בית משפט העליון אסתר חיות ומנהל בתי המשפט ד"ר יגאל מרזל רואים בחומרה את התבטאויותיה.

בשבוע הבא תתייצב השופטת שרון לארי בבלי לבירור אצל השופטת חיות או אצל מנהל בתי המשפט. בינתיים, השופטת שובצה אך ורק לדיונים שאינם נפיצים.

שרון לארי בבלי הרב אליעזר ברלנד פרשת עושק שחור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד