י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות ליוו למנוחות

השווער ספד לאברמי ז"ל: "היית מצוין במידות"

במסע הלוויה קורע לב ובהשתתפות מאות בני אדם, ליוו בירושלים את ר' אברמי וינברג ז"ל בן ה-25 שנהרג בקיצור ימים ושנים והכה בהלם את חבריו הרבים • צפו בתיעוד כואב 

השווער ספד לאברמי ז"ל: "היית מצוין במידות"
הלווית ר' אברמי וינברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מאות ליוו הערב (ראשון) בבית הלוויות שמגר בירושלים את ר' אברמי וינברג ז"ל, בן ה-25 שנהרג בשעות הצהריים בתאונת אופנוע בכביש 443. 

במסע הלוויה ספדו לו בני המשפחה שנפרדו ממנו בדמעות, כל המספידים עמדו על הארת הפנים ומידת החסד שהייתה בו. 

חמיו הרב יצחק שמואל כהן, מחשובי חסידי נדבורנה המתגורר בקרית צאנז בנתניה, ספד לו מחוץ לבית הלוויות עקב היותו כהן ואמר "בערך לפני חצי שנה זכיתי להכניס אותך אלי לבית, לפני שמבררים על חתן הדבר הראשון שביררתי עליך זה היה מידות, ובמידות היית מצוין, כי זה העובדה של האדם, היית מצוין בבין אדם לחברו, בין איש לאשתו, את הדברים האלו אנחנו ניקח איתנו".

פטירתו הטראגית הכתה בהלם את כל חבריו הרבים, הן בארגוני החסד ובארגון 'ידידים', שם שימש כמנהל אגף הלוגיסטיקה והן בקהילת ברדיטשוב בבני ברק שם התפלל. 

יו"ר ארגון 'ידידים' ישראל אלמסי ספד למתנדב הארגון ואמר: "אין בכלל אפשרות להבין מה קרה לנו היום. מה איבדנו היום, יש לעשות חסד, ויש לעשות חסד עם חיוך, תמיד אתה היית שם והייתה לך שליחות ברורה, לעלות חיוך לכל אחד, בכל מצב, לא פעם היית אומר לי זה זה לא מעניין אותי מה המחשבות שלי, מה הצרכים שלי, מה עכשיו קורה איתי, יש פה אנשים שצריכים עזרה אני שם. אברומי אנחנו לא נפרדים היום, אנחנו נלמד ממך איך עושים חסד, איך עושים אותו עם חיות ועל חשבון הזמן הפרטי שלנו, תתפלל עלינו מלמעלה שהקב"ה ייתן לנו את הכוח להמשיך את מה שאתה הטבעת את החותם בעולם".

"אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כל החברים שלך, בשם כל הידידים שלך, בשם ארגון ידידים, אם לא כיבדנו אותך מספיק, אם לא הערכנו אותך כראוי אבל אנחנו מבטיחים לך שנמשיך את הדרך שלך", כך אלמסי.

בכל יום היה משתתף אברמי ז"ל בשיעור יומי שמוסר הגאון רבי גדליה הוניגסברג, שם הסתופף והיה שמח עם הלימוד מידי יום ביומו.  

חבריו הרבים וכן בארגון החסד 'עזרת מרים', שם התנדב מידי יום החלו בכתיבת ספר תורה לזכרו ולעילוי נשמתו של אברמי ז"ל. 

 

אברמי וינברג מתנדבי ידידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד