י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אי אפשר לעצור אותי"

זעם רב בארה"ב על הרפורמה השערורייתית: נעצר 139 פעמים

רפורמה בלתי מתקבלת על הדעת. מאז ינואר האחרון נכנס בניו יורק חוק חדש שמקל עם עבריינים 'קלים', מה שאומר שהם משוחררים עד למשפטם ועד אז צוברים פשעים נוספים | כך למשל עבריין שתקף חרדים ושדד אותם מסתובב חופשי ומסתלבט על העיתונאים

זעם רב בארה"ב על הרפורמה השערורייתית: נעצר 139 פעמים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חוק ה"רפורמת בערבות" שהדמוקרטים בניו יורק דחפו לתוך גרונו של כל ניו יורקר ב-1 בינואר האחרון, הביא עבריינים ופושעים "קלים" להסתובב חופשי ולהמשיך לגנוב. החוק החדש מאפשר לעבריין לא אלים להיות משוחרר עד משפטו, ואין לבית המשפט יכולת להשאירו במעצר עד למשפטו.

באחד הסיפורים, בריון בן 19 בשם אליוה הודג' שוחרר לאחר שורה ארוכה של מעצרים בגין נסיעתו במכונית גנובה בברוקלין. הודג' הואשם בעבר בהתקפה על שוטר במידטאון באוקטובר האחרון. הוא גם הואשם בתקיפתם של שישה חסידים קשישים שהלכו לבית הכנסת בוויליאמסבורג באוגוסט האחרון בשעת בוקר מוקדמת. באותם אירועים, לפחות שניים מהקורבנות קיבלו מהלומות בפניהם מהעבריין, והם נשדדו מארנקיהם. כך דיווח האתר Yeshiva world news.

הודות לחוק הרפורמה בערבות החדש, העבריין השייך ל"כנופיית רחוב" שוב ברחובות. בתוך כך, 'פוקס ניוז' דיווחה על סיפור נוסף אתמול (ראשון).

גבר מהעיר ניו יורק שנעצר 139 פעמים, הודה לדמוקרטים על כך שפעלו לשחרורו המיידי למרות שנעצר שוב ושוב, לאחר שגנב מאות דולרים מנוסעי הרכבת התחתית מאז שנכנס לתוקף חוק הרפורמה החדש בערבות.

צ'רלס בארי, בן 56, נעצר שש פעמים מאז תחילת השנה. האתר 'ניו יורק דיילי ניוז' דיווח כי הוא שוחרר בכל פעם מבלי שיצטרך לתת ערבות במסגרת חוק רפורמת הערבות החדש בניו יורק. הוא הספיק לפחות 87 מקרי פשיעה.

"רפורמה בערבות היא מדליקה" צעק בארי לעיתונאים ביום חמישי מחוץ לתחנת המשטרה. "זה הדמוקרטים. הדמוקרטים מכירים אותי והרפובליקנים חוששים ממני. אתה לא יכול לגעת בי. אי אפשר לעצור אותי".

"אני מפורסם. אני לוקח 200 דולר, 300 דולר ליום מהכסף שלך, אתה לא יכול לעצור אותי" צעק הפושע לעיתונאים. "זה דבר נהדר. זה דבר יפה", שיבח את הרפורמה ההזויה.

גורם בכיר במשטרת ניו יורק אמר כי "בגלל החוק החדש של רפורמת הערבות, עבריינים כמו בארי משתחררים ואז חוזרים על אותם פשעים מכיוון ששופטים אינם יכולים להורות על מעצרם לפני הכלא. לפעמים, מה שמתחיל כפשע לא אלים הופך לעתים קרובות לאלים עם שוד שמשתבש", הוסיף.

ואם זה לא מספיק. אתם יכולים להרגיש חופשיים לקרוא מאמר מערכת ב'ניו יורק טיימס' שכותרתו "תן לחוק הרפורמה החדשה בערבות זמן לעבוד", שנכתב על ידי מארה גיי, חברת מועצת העורכים של 'ניו יורק טיימס'.

עבריין סדרתי עבריינים תקיפת חרדי תקיפות אנטישמיות אנטישמיות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד