י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי אברימי ז"ל • צפו

יום אחרי יום: רוכב אופנוע חובש כיפה נהרג

אחרי שאברימי ז"ל נהרג אתמול מתאונת אופנוע: גם הבוקר אנו מתבשרים על מותו של רוכב אופנוע כתוצאה מהתנגשות ברכב בכביש 40 בסמוך למושב סִתְרִיָה • תיעוד מהזירה הטראגית

יום אחרי יום: רוכב אופנוע חובש כיפה נהרג
האופנוע על רקע זירת התאונה צילום: מתוך הסרטון

רוכב אופנוע נפגע הבוקר (שני) מרכב בכביש 40 בסמוך למושב סִתְרִיָה, באיזור צומת רחובות מזרח לכיוון רמלה. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו של גבר בן 43.

צוותי זק"א שפלה הוזעקו לטיפול בכבוד המת והמשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה. המנוח שהיה לבוש בציצית ועל ראשו כיפה שחורה, שעה בדרכו לעבודתו.

משירות בתי הסוהר נמסר כי מדובר בלוחם יחידת 'נחשון' רס"מ ניר יוחאי שמעון ז"ל, שהיה בדרכו לעבודה בבית המשפט בלוד. המנוח, תושב גדרה בן 43, נשוי ואב לשלושה ילדים, שירת בשירות בתי הסוהר 21 שנים ביחידת נחשון.

מ"מ נציב בתי הסוהר, מפקד יחידת נחשון, לוחמי היחידה, קציני וסוהרי שב"ס כולם משתתפים בצער המשפחה ומחזקים אותה בשעה קשה זו.

אברהם ארנון חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. רוכב האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א עדן סיני סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכב גבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

צילום: דוברות זק"א

תאונת אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד