י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתקרב אלינו?

נגיף הקורונה: ניידות המשטרה יצוידו במסיכות

על רקע התפשטות הנגיף והעלייה במספר המתים: משטרת ישראל נערכת למצב עתידי של גילוי הנגיף בישראל ומאבזרת את הניידות המשטרתיות

נגיף הקורונה: ניידות המשטרה יצוידו במסיכות
אילוסטרציה צילום: שלומי כהן, פלאש 90

נגיף הקורונה מוסיף להיות קטלני והבוקר (שני) נמסר כי 100 בני אדם נוספים מתו אתמול מהנגיף במחוז חוביי שבסין. בכך עלה מספר הנספים במדינה ל-1,765. כמו כן נמסר כי 1,933 אנשים נוספים נדבקו בקורונה במחוז.

בתוך כך, למרות שעד כה אף אדם לא אובחן בישראל כנדבק בנגיף, בהתאם להנחיות משרד הבריאות בדבר היערכות מדינת ישראל להתמודדות עם גילוי נגיף הקורונה, משטרת ישראל נערכת אף היא למצב עתידי של גילוי הנגיף בישראל וקיומן של דרישות לסיוע באכיפה משוטרי משטרת ישראל.

במסגרת היערכות המשטרה למצב שבו תידרש בעתיד לסיוע באכיפה למשרד הבריאות על פי צו או לגורמי הרפואה בעת הצורך, הוחלט כי בימים הקרובים יחולקו לשוטרי הסיור בשטח ציוד מיגון ייעודי (מסכות ונשמיות) שיימצאו בניידות המשטרה במוכנות לשימוש מיידי בעת הצורך.

במשטרה מדגישים כי מדובר במהלך שנועד להגביר את המוכנות המבצעית של הכוחות לתרחיש עתידי שטרם התממש באזורנו, על מנת לספק לשוטרים את כל האמצעים לבצע את תפקידם בשגרה ובחירום. "משטרת ישראל פועלת בתיאום הדוק ותפעל לסיוע לפניות ובקשות של משרד הבריאות ככל שיידרש" נמסר.

עוד הוסיפו במשטרה, כי יש להימנע מזריעת בהלה בקרב הציבור או הפצת דיסאינפורמציה ולהישמע אך ורק לגורמים המוסמכים לכך. המשך הנחיות ועדכונים לציבור בנושא נגיף הקורונה - יינתנו באמצעות משרד הבריאות ויש להישמע אליהם במטרה להבטיח את שלום הציבור ובריאותו.

קורונה משטרת ישראל מסיכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד