י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זהו החיתול הטוב ביותר להגנה על עור התינוק

האגיס, מותג החיתולים המוביל, משיק את סדרת 'Huggies Extra Care' סדרת החיתולים הטובה ביותר של Huggies להגנה על עור התינוק מלידה ועד גמילה • ד"ר מרינה לנדאו, מומחית ברפואת עור ואסתטיקה: תפרחת חיתולים אינה "גזירה משמיים", אלא קשורה ישירות לבחירת החיתול שבו נשתמש

זהו החיתול הטוב ביותר להגנה על עור התינוק
טיטולי האגיס צילום: יח"צ

בהשראת ההורים שעושים את הכי טוב שלהם עבור התינוק, האגיס משיק את סדרת החיתולים Huggies extra care להגנה הטובה ביותר על עור התינוק. אחרי הצלחת "החיתול הראשון שלי" של הסדרה במידת 'ניו-בורן', המיועדת לשבועיים הראשונים ללידה, האגיס מרחיב את הסדרה למידות מלידה ועד גמילה.

בהשראת האהבה האינסופית לתינוק, החיבוק הרך וההגנה שכל הורה רוצה להעניק לרך הנולד, יצרו בהאגיס את החיתול הטוב ביותר להגנה על עור התינוק. סדרת החיתולים החדשה מבית האגיס, היחידה עם כריות הספיגה הרכות וכיס פנימי ייחודי למניעת נזילות, מספקת הגנה על עור התינוק בתקופות שהוא הכי זקוק להן. "למרות שעור התינוק מתפקד בצורה טובה כמעט מהימים הראשונים, יש לזכור כי הוא דק פי חמש מעורו של אדם בוגר, ומכאן רגישותו", אומרת ד"ר מרינה לנדאו, מומחית לרפואת עור ואסתטיקה.

עם ההבנה שאזור החיתול רגיש במיוחד, פותחה הסדרה החדשה שמעניקה הגנה על העור, נוחות שימוש מקסימלית ויכולת ספיגה. "תפרחת חיתולים אינה 'גזירה משמיים'", אומרת ד"ר לנדאו, "אלא קשורה ישירות לבחירת החיתול שבו נשתמש. ההמלצות הן לאוורר כמה שניתן את אזור החיתול ולהשתמש בחיתולים רכים ונושמים".

שימוש בחיתולים איכותיים ורכים המספקים הגנה אופטימלית לעור התינוק, מעניק את המגע הנכון ביותר לתינוק לאורך שלבי ההתפתחות ומונע תפרחת חיתולים. בחירה בחיתול מסדרת Huggies Extra Care, מבטיחה שמירה על עורו העדין של התינוק, ספיגה מקסימלית וחוויית שימוש נוחה.    

האגיס חיתולי האגיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד