י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החשש מתרדמת בחירות

פרסום ראשון: התוכנית של אגודת ישראל שתעורר את הציבור החסידי

בעקבות החשש באגודת ישראל מהתרדמה בשטח החסידי בעקבות העייפות מסדרת מערכות הבחירות של השנה האחרונה, במפלגה הגו תוכנית שתבוא היום לאישור מועצת גדולי התורה. על פי היוזמה, במטרה לעורר את השטח החסידי • כך יתגייסו האדמו"רים לטובת המערכה המכרעת

פרסום ראשון: התוכנית של אגודת ישראל שתעורר את הציבור החסידי
המועצת החסידית באחת מישיבותיה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: באגודת ישראל יוזמים תוכנית, על פיה יירדו גדולי ישראל לשטח האגודאי כדי לעורר את הציבור שנמצא בתרדמת בעקבות הגרירה לבחירות שלישיות בתוך שנה. היום צפויה מועצת גדולי התורה לאשר את התוכנית.

על פי היוזמה, כל אדמו"רי מועצת גדולי התורה החסידית יחלקו ביניהם את האזורים וירדו בשבוע הבא לערים שונות בערי הפריפריה החרדית - ובערים הצעירות של הציבור החסידי ברחבי הארץ.

לפי התוכנית, שתובא היום לאישור המועצת, בכל ערב יירד אחד מהאדמו"רים חברי המועצת לעיר מתוך רשימה שתאושר הערב בפני חברי המועצת, שם יישא דברים במעמד שעל פי יוזמי התוכנית אמור להיות עוצמתי, בהשתתפות הציבור החסידי המקומי.

באגודת ישראל יערכו חמישה כינוסים בכל ערב, בחיפה הצפונית, קריית גת הדרומית, וכן באלעד ומודיעין עלית. כינוס נוסף יערך בבית שמש או בביתר עילית.

על פי הפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים', לכל עיר יישלח אדמו"ר שאינו מזוהה דווקא עם הקהילה המקומית, וזאת כדי לפנות לכלל הציבורים ולאו דווקא למאמיניו וחסידיו של אותו אדמו"ר. לצד האדמו"ר, יישא דברים בכל ערב משפיע חסידי כפי שייקבע מראש.

עוד נמסר ל'בחדרי חרדים', כי ביום ראשון יגיעו לאלעד האדמו"רים מגור, בעלזא, ויז’ניץ ומכנובקא, ביום שני יגיעו לעיר בית שמש, האדמו"רים מויז'ניץ, באיאן וסערט ויז’ניץ וביום שלישי יגיעו לחיפה האדמו"רים מצאנז, ביאלא ונדבורנא.

במהלך שבוע הבא צפויים להגיע לעיר ביתר עילית האדמו"רים מבעלזא, מרכז ויז’ניץ וזוויעל, וביום חמישי ינהלו את המסע שנקרא "להיקהל על נפשם" בעיר קריית גת, עם הגעתם לעיר של האדמו"רים מסלונים, ערלוי ופיטסבורג.

אגודת ישראל מועצת גדולי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד