י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פסיקה מפתיעה

בחריין: 3 שנות מאסר לשורף דגל ישראל

פסיקה מפתיעה: שופט בחרייני גזר 3 שנות מאסר על צעיר שהורשע בהפרעה לסדר הציבורי ובשריפת דגל ישראל

בחריין: 3 שנות מאסר לשורף דגל ישראל
מחאות הפלסטינים נגד תכנית המאה צילום: Fadi Fahd/Flash90

בית המשפט העליון לערעורים בבחריין, סירב לדון בערעורו של האיש, שהורשע באשמת "סיכון חיי אדם ופגיעה ברכושם של אנשים, הפרעה לביטחון הציבור ושיבוש התנועה", על פי דיווח באתר החדשות Bahrain Mirror.

בית המשפט ציין בפסק הדין, כי הצעיר שזהותו לא פורסמה, יחד עם עשרה אנשים נוספים, חסמו את הרחוב בכניסה לכפר הצפוני אבו סייבה בליל 30 במאי 2019, שפכו נפט על קרשים שהם הביאו והציתו את הקרשים כדי למנוע מכוחות הביטחון של בחריין להגיע אליהם.

לאחר מכן הם השליכו דגל ישראל במחאה על מצבם של הפלסטינים.

סוכנות הידיעות בחריין אל-יום, שציטטה מקור דיפלומטי ללא שם, דיווחה באוקטובר האחרון כי מלך בחריין אל חליפה, וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נפגשו בסתר בהונגריה.

בדיווח נאמר, כי הפגישה נערכה באפריל האחרון, אז המלך בחריין בן ה -70 ביקר בעיר הבירה ההונגרית בודפשט כדי לנהל שיחות עם הנשיא יאנוש אדר לחיזוק היחסים הבילטראליים.

הפגישה הסודית בין שליט בחריין לנתניהו תוארה כאישית, והתקיימה בזמן שראש ממשלת ישראל היה בחופשה עם משפחתו. החופשה נקטעה למשך יום אחד. נתניהו נסע לבודפשט לפגוש את המלך, ואז חזר באותו היום ללא סיקור תקשורתי, ציין המקור.

המקור הוסיף, כי מלך בחריין הביע את שביעות רצונו הרבה מהפגישה, וקבע כי היחסים עם ישראל חייבים להתפתח מעבר לקשרים דיפלומטיים, וכי הוא מצפה להיווצרות ברית בתחומים פוליטיים, ביטחוניים וצבאיים שונים עם תל אביב נגד איראן.

בחריין דגל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד