י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמחה של כלל ישראל

בקידוש של איש העסקים שחבק בת אחרי 23 שנים הרבי פרץ בבכי

שמחת הולדת הבת לאיש העסקים שרוליק שטרן אחרי 23 שנים, הביאה לקידוש ענק של הודאה לה' במתחם 'בית ויז'ניץ' שנפתח במיוחד לרגל השמחה הגדולה. הרבי מויז'ניץ קידש ואף פרץ בבכי, והיכן חילקה היולדת חמישים שקל?

בקידוש של איש העסקים שחבק בת אחרי 23 שנים הרבי פרץ בבכי
שרוליק שטרן עם הרבי מויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

בשבת האחרונה נערך בחצר חסידות ויז'ניץ, קידוש ענק והמוני לרגל הולדת הבת לאיש העסקים ר' ישראל נטע (שרוליק) שטרן, מבעלי 'המסעדה היהודית' בבני ברק, שחבק בת ראשונה לאחר 23 שנים.

לרגל השמחה הגדולה פתחו בחסידות ויז'ניץ את הקומה התחתונה של בית המדרש החדש והגדול 'בית ויז'ניץ' בבני ברק, בכדי להכיל את ההמונים שיגיעו לקידוש, כבר מספר ימים לפני שבת עמלו העסקנים להוריד את כל הגדרות, ולהכשיר את הקומה שעדיין נחשבת לאתר בנייה - בשביל הקידוש.

לקראת סיום התפילה נהרו אלפי חסידים מבית המדרש לבית ויז'ניץ, שם הוכן קידוש כיד המלך, לכבוד השמחה הגדולה.

הקידוש נערך בהשתתפות הרבי מויז'ניץ שעשה קידוש, ושר את ניגון הידוע "אודה", אותו משורר רק בשמחות של נכדיו וצאצאיו, לרגל השמחה הגדולה החליט הרבי לשיר, ובאמצע אף פרץ בבכי. 

לאחר מכן נשא דברים ואמר "בארבעה צריכים להודות כתוב מי חכם וישמר אלה ויתבוננו חסדי ה' שמתבונן בחסדי ה' אפילו כאשר לא מגיע לדברים הללו אכן שמחה גדולה הוא זה לכל בית ויז'ניץ ולכל כלל ישראל אין צריך להאריך בדברים הטובים שעושה ישראל נטע אבל צריך לדעת שצריך להודות להשי"ת על נסיך שבכל יום עמנו וכאשר אחד יש לו שמחה אפילו שנולד לו מיד צריך לשמוח עמו ולהודות להשי"ת", כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

לאחר מכן רקד הרבי את ריקוד "הקאדערל". הרבי קם ממקומו, ורקד עם בעל השמחה ואביו בצורה של קוגל, כשכולם אוחזים את הידיים עם הרבי, וככה מסתובבים הלוך וחזור הרבי רקד עם אבי הבת ר' ישראל נטע, ואביו רבי חיים שטרן, הקהל התרומם טפחיים מעל הקרקע, וההתרגשות ניכרה אצל המוני המשתתפים.

גם בסעודה שלישית הזכיר ואמר הרבי "כבר הזכרתי בקידוש לרגל הולדת הבת לישראל נטע שטרן לאחר 23 שנים שצריך להודות להשי"ת אפילו כאשר הכל הולך כשורה". 

בתוך כך, חנות התכשיטים שבבעלות היולדת - רעייתו של שרוליק - "הפי שופ", הממוקמת בגן ורשא בבני ברק, העניקה לכל לקוחה שמגיעה לחנות שובר בסך 50 ש"ח לרכישת תכשיט גולדפילד.

שרוליק שטרן המסעדה היהודית האדמו''ר מויז'ניץ קידוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד