י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מי השתתף ומי נעדר

האדמו"רים הורו: תבקשו מ'דגל התורה' שיצטרפו גם למסעות

במרכז כינוס המועצת החסידית בירושלים היה יוזמת מסעות האדמו"רים ברחבי הארץ כפי שנחשף ב'בחדרי' | כמו כן, האדמו"רים ביקשו מחברי הכנסת שיבקשו מ'דגל התורה' שגם גדולי ישראל הליטאים יצטרפו למערכה ויחרשו את ערי ישראל | וגם מי השתתפו ומי נעדרו מהכינוס

האדמו"רים הורו: תבקשו מ'דגל התורה' שיצטרפו גם למסעות
הרבי מבעלזא מגיע לכינוס מועצת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה החסידית של אגודת ישראל, התכנסו היום (שני) שבועיים לפני הבחירות לכנסת. הישיבה התקיימה בבית וועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים. 

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', המועצת אישרה את תוכנית הכינוסים של האדמו"רים באלעד, חיפה, קריית גת, ביתר ובית שמש, אך ייתכנו שינויים קלים בשל שמחות במעונם של האדמו"רים. 

במהלך ישיבת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, ביקשו האדמו"רים מהמזכ"ל חנוך זייברט וחברי הכנסת שיפנו ל'דגל התורה', כדי שגדולי ישראל וראשי הישיבות יצטרפו אף הם לכינוסים ברחבי הארץ ערב הבחירות בעמידה על שמירת הדת בארץ הקודש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר מבעלזא ביקש לפעול גם בקרב בעלי התשובה בדורנו, אלו שחזרו בתשובה במסגרות חצרות החסידים שיפעלו להצביע בבחירות. 

הקול קורא המסורתי יפורסם אף הוא בימים הקרובים עם הוספה חשובה, שכל אחד צריך לצאת ולהשפיע למרות שמדובר בבחירות שלישיות. 

האדמו"רים שהשתתפו בישיבה: מגור, בעלזא, ויז'ניץ, באיאן, סלונים, ביאלא, סערט ויז'ניץ ומודז'יץ. האדמו"רים מצאנז, סאדיגורה וויז'ניץ נעדרו מהישיבה.

 

מועצת גדולי התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד