י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת קמפיין הגוועלד של ביבי?

דרעי מתגונן: "משנה אם יעלו במנדט? גודל הגוש הוא מה שחשוב"

שבועיים לבחירות הגורליות, המבוגר האחראי בגוש הימין קורא לסדר את הקמפיינים המפלגתיים שמפנים את חיציהם פנימה אל תוך הגוש בניסיון להעביר קולות ממפלגה לרעותה | "רק שהתפילה שלי תתקיים בנו. שהמתפלל על חברו הוא נענה תחילה" • צפו במענה לשאלת כתב 'בחדרי'

דרעי מתגונן: "משנה אם יעלו במנדט? גודל הגוש הוא מה שחשוב"
דרעי ונתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

במהלך ישיבת הסיעה המיוחדת שקיים היום (שני) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הוא התייחס לקרבות בתוך גוש הימין בין סיעת 'ימינה' ל'ליכוד' וההפך, וקרא להפסיק את הקרבות, שכן כולם מאוחדים במטרה לגייס 61 בנוסף לקריאה פומבית ליו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן.

"אנחנו צריכים לחזק את הגוש, אני מתפלל שימינה תגדל, יהדות התורה תגדל, והליכוד יגדל", אמר דרעי בהצהרה לתקשורת והוסיף בהלצה "רק שהתפילה שלי תתקיים בנו. שהמתפלל על חברו הוא נענה תחילה".

יו"ר התנועה הוסיף ואמר, "אני חושב שגם הליכוד הבינו שזה לא כדאי לתוקף את ימינה, צריכים לעבוד ביחד, אין גם טעם לתקוף, כולם הולכים יחד, אנחנו כולם כגוש אחד, אז למה לתקוף", תהה, והוסיף, "מה זה משנה אם הליכוד יעלו בעוד מנדט או שניים, העיקר שהגוש יגדל, זה מה שאנחנו צריכים".

במענה לשאלת 'בחדרי חרדים', דחה השר אריה דרעי את הטענות של האח לשעבר ליברמן, לפיהן הוא כביכול מנהל מגעים עם 'כחול לבן', בדמות פגישה עם בכיר ההנהגה ח"כ גבי אשכנזי בחודש דצמבר האחרון לאחר היציאה לבחירות וטען כי הפגישה בין אשכנזי המשמש גם כיו"ר ועדת חוץ וביטחון הייתה בנושא ביטחוני שהוא מנוע מלפרט אודותיו.

"הוצאנו אתמול מסמך ברור ביותר", התייחס עוד השר דרעי למסמך שחתמו ראשי הגוש אתמול, שהוא קורא לליברמן, "אם ליברמן אכן מכחיש שהוא יקים ממשלה עם השמאל או בהימנעות של הרשימה המשותפת אני מציע לו שיכתוב מכתב ברור בחתימת ידו ויכתוב: אני לא ישב בממשלה בהימנעות הרישמה המשותפת לא בממשלה עם מרצ", שהוא מסיים "אולי אז נתייחס אליו אחרת".

אריה דרעי תנועת ש"ס בלוק הימין בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד