י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הפרקליטות רומסת אותה"

רחוק מלהסתיים: התפתחות נוספת בפרשת לייפר

הישג להגנה: בית המשפט המחוזי דחה את דרישת הפרקליטות והתיר הגשת חוות דעת מטעם ההגנה הקובעות כי מלכה לייפר איננה כשירה לעמוד לדין • עדי הגנה נוספים צפויים להעיד בהמשך ההליך

רחוק מלהסתיים: התפתחות נוספת בפרשת לייפר
לייפר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שהגישו בקשה להעדת מומחים וטענו ל"סדקים משמעותיים" בחוות הדעת של פאנל המומחים שביקש לקבוע כי מלכה לייפר כשירה לעמוד לדין, בית משפט המחוזי בירושלים מקבל הבוקר (שלישי) את דרישת ההגנה.

בית המשפט קובע כי ההגנה תוכל לסתור את חוות הדעת הרפואית של פאנל המומחים באמצעות מומחים מטעם ההגנה, ולאחריהם תיבחן האפשרות להעיד עדי הגנה נוספים.

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד: "ההחלטה הייתה מתבקשת בענייננו וחבל שהפרקליטות ניסתה לרמוס את זכויותיה של לייפר ולהילחם בבקשה. אנו נערכים לדיון בבית המשפט".

עוד מסרו עורכי הדין, כי "על כל הצדדים לנהוג באחריות ולחדול לחלוטין מכול ניסיון לערב קמפיינים פוליטיים שנועדו להפעיל לחץ על בית המשפט ומהווים פגיעה בשיקולי הצדק ובמערכת המשפט הישראלית".

מארגון JCW, המלווה את הנפגעות של מלכה לייפר, נמסר כי "שוב אותו בוקס מוכר ללב. שוב האכזבה אליה התרגלנו מציפה את פני השטח. צר לנו לראות איך בית המשפט משתף פעולה שוב ושוב עם הכוונה הזדונית של לייפר לחמוק מן הצדק".

עוד נמסר כי, "למרות זאת, העיכובים ההזויים, החוזרים והנשנים של מתן צו ההסגרה, לא ירפו את ידינו. נמשיך להיאבק להסגרתה של לייפר בכל הכוח ובכל הכלים העומדים לרשותנו".

מלכה לייפר בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד