י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

הרבנים יוזמים: עצרת מחאה מול ביתו של ליברמן

רבנים בישראל יוזמים עצרת מחאה בסוף השבוע הקרוב מול ביתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן • "לא בוחל בשום אמצעי לזרות פילוגים בעם כדי לקושש קולות"

הרבנים יוזמים: עצרת מחאה מול ביתו של ליברמן
ליברמן צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: כמה מרבני ישראל יוזמים עצרת מחאה ביום חמישי הקרוב מול ביתו של יושב ראש סיעת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, זאת בעקבות ההסתה והשנאה שהוא מטיף כנגד קהלים שונים בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבנים ביקשו להזמין גם את מנהיגי הדתות הדרוזיות והנוצריות להשתתף בעצרת.

יו״ר וועד רבני ישראל, הרב דוד אוחיון, שיגר מכתב לרבנים ומנהיגי הדתות, בו הוא כתב, "בתקופה קשה זו של כמה מערכות בחירות ראינו לנכון למנוע שיסוי ופילוג ושטנה שמפזר כלפי כל אחד מהמגזרים השונים בארץ היודי והדתי החרדי וערבי וכל פעם בתורו מגזר אחר".

"וכוונתי לצערי", כותב הרב אוחיון, "לאביגדור ליברמן וחלק מצוותו אשר לא בוחלים שום אמצעי, זול ככל שיהיה, לזרות פילוגים בעם ובין ישראל והעמים, וכל זאת במטרה פחותה ובזויה של קישוש קולות והרווחת הון פוליטי צר". הוא הוסיף כי, "אסור לנו לחשות בעת הזאת ויש לנו לעושת ככל יכולתנו כדי למנוע דבר נבזה".

לטענת הרב אוחיון וחבריו, "מפיצים סרטונים אנטישמים ממש. בדוגמה שהייתה בימי האופל ובחושך. אין פה המקום להזכיר את מי הוא מזכיר לעם היהודי ועמים אחרים", כשהוא רומז רמז עבה ביותר לפעילות של הגרמנים ימ"ש ושאר הצוררים לאורך הדורות.

הרב מסיים את המכתב, "לאור זאת החלטנו לערוך עצרת מול ביתו של מר ליברמן בנוקדים, כדי למחות על השימוש בשנאה, במחלוקת ובזריית שקרים וסרטים אנטישמיים ככלי להשגת מטרה פחותה כל כך".

אביגדור ליברמן עצרת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד