י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המתיחות גוברת

המפקד האיראני: "אתם קטנים וחסרי אונים"

למרות הדיווחים על כך שבעקבות התקיפות שמבצעת ישראל בסוריה, הכוח האיראני במדינה הצטמצם, מפקד משמרות המהפכה משגר איום מפורש לישראל ומזהיר אותה מפני התגרות

המפקד האיראני: "אתם קטנים וחסרי אונים"
חוסיין סלאמי צילום: רויטרס

למרות דברי שר הביטחון בנט היום, שהדגיש כי לאור פעולות ישראל מול איראן, כוחה של המדינה השיעית נחלש בסוריה, באיראן לא ממהרים להתקפל.

דיווח שמגיע מציר איראן סוריה לבנון, מביא את דברי ‏מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי, מחליפו של המפקד שחוסל קאסם סולימאני. סלאמי מאיים על ישראל בצורה נחרצת ואומר, כי "אנו נותנים אזהרה לישראלים להתחיל לדאוג עקב מעשי ההתגרות שלהם" הוא מגיב לתקיפות ישראל יעדים איראנים בסוריה.

מפקד המשמרות מוסיף לאיום מסר מזלזל כלפי ישראל ואומר, כי "הם הרבה יותר קטנים מהאמריקנים, קטנים יותר ויותר חסרי אונים". עוד הוסיף כי "כל העמדות הישראליות נמצאות בטווח הירי של משמרות המהפכה" הוא הדגיש כי יכולת האש אינה מוגבלת רק מאיראן.

בנוסף, אתמול (שני) נחת בדמשק לביקור ממלכתי ‏עלי לאריג’אני. יו”ר הפרלמנט האיראני וחבר המועצה לביטחון לאומי של איראן, כשהוא מלווה בפמליה מרשימה (חלקם גלוי וחלקם היותר מעניין - לא). לאריג'אני קיים פגישות עבודה עם נשיא סוריה וראש ממשלת סוריה.

איראן סוריה משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד