י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מה יש להם להסתיר?"

ראש הממשלה עלה לשידור ותקף את אשכנזי

ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגל"צ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמ"ש מנדלבליט לרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי • "אשכנזי צריך להסביר לציבור את מה שהוא עשה. מה יש להם להסתיר?"

ראש הממשלה עלה לשידור ותקף את אשכנזי
נתניהו ואשכנזי כרמטכ"ל צילום: אביר סולטן, פלאש 90

במהלך בליץ הראיונות שמעניק ראש הממשלה נתניהו בשלל כלי התקשורת בישראל לקראת הבחירות, היום (שלישי) הוא התראיין לתוכניתו של אמיר איבגי בגלי צה"ל והתייחס לתחקיר 'חדשות 13' בו נחשפו ההקלטות של הרמטכ"ל לשעבר והבכיר של כחול לבן, ח"כ גבי אשכנזי.

"אשכנזי צריך להסביר לציבור את מה שהוא עשה. מה יש להם להסתיר?" אמר נתניהו והוסיף כי "אם לא נפל רבב במעשיו של אשכנזי, יואילו להסביר ולפרסם עכשיו את כל החומרים לפני הבחירות".

ראש הממשלה ניצל את התחקיר כדי להלום בכחול לבן: "הרי אשכנזי טוען להנהגת המדינה. כחול לבן רוצים שקיפות מירבית, כך הם אמרו בדברים שהועלו נגדי. כחול לבן שדוגלת בטוהר המידות צריכה להסכים מיד לפתוח את כל הקלטות הללו. אם יש דברים צבאיים או של צנעת הפרט שיוציאו משם" דרש ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף כי, "הציבור רשאי לקבל את הכל, וזה נכון ביחס לכולם, לכל מי שמוקלט שם, אשכנזי ומנדלבליט. אם אין להם מה להסתיר, יואילו לפרסם את הדברים הללו. צריך להסיר את צווי איסור הפרסום לפני הבחירות, זו הדרישה שלי ושל הליכוד וזה הדבר הנכון לעשות. מספיק עם התירוצים" פסק ראש הממשלה.

כזכור, בתחילת השבוע חשף הפרשן לענייני משפט של חדשות 13, ברוך קרא, את הקלטות השיחות של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, והפרקליט הצבאי הראשי לשעבר אביחי מנדלבליט מהימים שלאחר פרסום המסמך שהסעיר את המדינה וצמרת צה"ל. 

גבי אשכנזי בנימין נתניהו אמיר איבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד