1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. צרכנות

ונהפוך הוא: לקראת פורים לוגו קוקה קולה ישנה צורה

לראשונה מאז הושק בישראל  בשנת 1968, לכבוד פורים - לוגו קוקה-קולה ישנה צורה • בקבוקי מיני (250 מ"ל) חגיגיים במהדורה מיוחדת  וייעודית למשלוחי מנות יוצאים לשוק עם לוגו קוקה-קולה הפוך ברוח האווירה המפתיעה של פורים

 

כתבה מקודמת, כ"ג שבט תש"פ 18/02/2020 15:08

בקבוקי קולה לפורים בקבוקי קולה לפורים צילום: יח"צ

בפעם הראשונה מאז השקת המשקה בישראל, בשנת 1968, יוצג הלוגו האייקוני של המותג "קוקה-קולה"  כשהוא 'הפוך'  וזאת לרגל חג הפורים ובאווירת 'ונהפוך הוא'!

הבקבוקים החדשים במהדורה החגיגית של 250 מ"ל הותאמו בגודלם למשלוחי המנות שמאפיינים את החג ויכללו את קוקה-קולה קלאסי ואת קוקה-קולה זירו.

הלוגו ההפוך לקראת פורים • קרדיט: יח"צ

הלוגו של קוקה-קולה נחשב לאייקון המסחרי המפורסם ביותר בעולם, מזה למעלה מ-130 שנה, עת הושק המשקה והפך ברבות השנים לסמל המזוהה ביותר עימו. 

מתת דביר איינהורן, מנהלת קהל חרדי, קוקה-קולה ישראל: "מאחורי המהדורה המיוחדת לפורים, עומד הביטוי "ונהפוך הוא", שכן פורים הוא חג של תחפושות והיפוכים, וברוח הזו גם הלוגו האייקוני של קוקה-קולה, בחר להצטרף לחגיגת הפורים ולהתחפש בדרך יצירתית".





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.